sâmbătă, 14 martie 2015

Nail Team Challenge - Retro manicure

Am trecut de jumatatea acestei colaborari,sau mai corect spus de am trecut de jumatatea propunerilor.Iulia este astazi cea care a propus tema Retro nails .Sambata viitoare vine tema propusa de mine .
Retro nails..lipsa,gol...nimic inspiratie :))
Am dat un search pe google si am observat ca predomina bulinele,punctele si floricelele.Am facut eu ceva acum vreo saptamana,nu sunt incantata de rezultat..stiu ca puteam  mai bine:)insa timpul nu mi-a dat voie sa refac manichiura.Sper sa reusesc ceva mai dragut pe saptamana viitoare .Bine eu am o manichiura deja pregatita,ceva simplu,delicat...dar sa vedem daca va fi ok si nu ma razgandesc pana sambata .
Asa dar ...manichiura mea...






Eu una sunt tare curioasa ce au facut restul fetelor .

4. Teo - www.taitzel.com
10. Kinga - http://www.kinganak.com
13.Deyutzahttp://deyutza87.blogspot.ro/
14. Alyce www.tara-minunilor.ro
15. Andreea M - www.dittanail.blogspot.ro 




Share:

10 comentarii:

  1. Imi place imi place!
    Ador bulinutele colorate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. reusite unghiute si de data aceasta :) frumoase (y) ti-ai facut bonibon pe unghiute :))

    RăspundețiȘtergere
  3. I think it's very pretty! :) How did you create that on your 4th finger? Would love to see a tutorial!

    RăspundețiȘtergere
  4. Extrem de simpatica si colorata abordarea ta. Imi plac ft mult :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce simpatice sunt așa vesel colorate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa manichiura. Eu consider ca este foarte potrivita pentru tema. <3

    RăspundețiȘtergere