Lenjerie de pat 3D

De mult imi doresc sa imi cumpar lenjerii de pat 3d .Mi-am dorit si inca imi doresc.Am vazut poze pe net si mi se par foarte reale imprimeurile si tare frumos se mai vede.Nu stiu ce m-a impiedicat sa nu imi cumpar o astfel de lenjerie,mai ales ca am vazut cateva modele wow .
Am un program tare  incarcat si abia astept sa ma asez in pat sa ma relaxez,imi doresc un pat si o lenjerie moale,calduroasa si placuta la atingere.
Pentru ca tin la mine si la somnul meu am vrut sa imi iau lenjerii de pat Pucioasa,vazusem ceva dragut si chiar eram curioasa de calitatea lor.
Am gasit modele foarte dragute insa tot modelele 3D mi-au ramas in minte.Oricum pana nu imi iau cel putin una nu ma las :)
Spuneti si voi daca nu e minunata ....cam ce somn poti sa ai intr-o asemenea lenjerie...Deja ma visez pe malul apei si un apus de soare superb ....

O fi lenjerie sau un tablou ...cat e de superba aceasta lenjerie


Am dat un search pe google lenjerii de pat ieftine si asta am gasit .Un magazin online de tip outlet cu niste preturi mai mult decat ok si plin de promotii 1+1 gratis .Lenjeriile incep de la pretul de 59lei, sa iti cumperi 2 lenjerii de pat cu 60de lei e super.Daca vrei ceva mai deosebit ca si modelele de mai sus ajunge si la 169 de lei.Dar se merita mai ales ca am citit si cateva recenzii si totul e numai de bine.Iar daca mai profit si de promotia de 1+1 gratis si sa imi iau cele 2 lenjerii cu 170lei..pot zice ca am facut o super oferta.

Etichete: