Ootd -My heart for you !

Inca doua zile si vine si ziua indragostitilor made in Romania :) mai exact Dragobetele.Cu aceasta ocazie m-am gandit sa va propun o bluzita tare dragalasa cu o inimioara din dantele pe spate.De cum am vazut-o aici mi-a placut si am zis ca trebuie sa fie a mea. Fusta de o lungime medie imi place si mi se pare ca ma avantajeaza este exact deasupra genunchiului iar culoarea este in trend.Paltonul l-ati mai vazut intr-o postare anterioara si imi place maxim si culoarea si croiala.
Cizmele cu talpa joasa pot fi inlocuite cu o pereche de cizme de toc (dupa preferinte :) 
Cam aceasta e tinuta pe care v-o propun :) 


Palton/Coat Sheinside (click to shop)
Cardigan/Cardigan Here(click to shop)
Camasa/Shirt Sheinside (click to shop)
Fusta/Skirt Here(click to shop)
Cizme/Boots Amiclubwear (click to shop)










Etichete: