Fond de ten Affinimat by Maybelline + burete BlushArt

Dupa cum spune si titlul  astazi vreau sa va vorbesc despre doua produse.De ce doua in acelasi articol ?Simplu pentru ca le folosesc impreuna si pentru ca fac o treaba buna impreuna - dupa parerea mea.
Sunt mereu in cautare de fond de ten pentru ten gras/mixt si cu efect matifiant .

De data asta am ajuns la Affinimat de la Maybelline,bine inteles ca nu inainte de a ma documenta putin .Avand tenul mixt,gras dar si cu portiuni in zona nasului unde de multe ori pielea mi se exfoliaza ,mai mereu am probleme cu fondul de ten.Si asta pentru ca fondul de ten de multe ori nu se vede chiar asa frumos  pe ten .

Mai nou am gasit si metoda prin care pot sa fac fondul de ten sa arate foarte natural pe ten.Bine nici  inainte nu arata rau insa acum parca este mult mai bine. Inainte foloseam fie pensula pentru fond de ten apoi blenduit cu un buretel fie o pensula kabuki foarte deasa .Tenul arata bine...dar nu tot timpul :) De mult , de fapt de cand aparuse bureteii aia beauty blender imi doream si eu , dar mi se pareau mult prea scumpi ,in jur de 20$ .Sa dau vreo 70-80 de lei pe un burete..No way!
Asa ca rasfoind paginile site-ului Aoro am dat de buretele BlushArt.Am mai folosit pensule de la aceasta firma si am fost multumita de ele.. V-am si povestit..asa ca stiind ca sunt bune am zis sa incerc avand in vedere ca pretul este mult mai mic doar 17 lei .
Eu il folosesc  umed ,il umezesc bine bine si il storc la fel de bine sa nu curga apa din el .Aplic fond de ten si tomponez pe ten ...Chiar daca puterea de acoperire a fondului de ten Affinimat nu e una mare ,cu ajutorul buretelui acoperirea este una ok pentru tenul meu si chiar daca aplic poate doua straturi nu se observa deloc.
Datorita formei de ou, poti aplica fondul de ten si sub zona ochilor sau zona nasului.

Dupa cum v-am zis acoperirea fondului de ten este una destul de micuta.Fondul de ten este mai lichid,chiar apos pentru gusturile mele insa cand il folosesc cu acest burete totul devine perfect :)Daca spre exemplu l-as intinde cu mana sau cu pensula nu prea imi mai ramane mare lucru pe fata.
Eu mi-am ales nuanta 14 Creamy Beige .El se gaseste in 8 nuante 02 Light Porcelain , 16 Vanilla Rose, 17 Rose Beige ,42 Dark Beige, 03 Light Sand Beige, 09 Opal Rose , 24 Golden Beige si 14 Creamy Beige.
Eu cred ca mi-am ales bine nuanta , cu toate ca as mai incerca si Rose Beige .El vine int-un recipient de plastic si mi se pare ok pentru ca pot sa apas si sa imi iau cat produs imi trebuie.Este nevoie de putina atentie pentru ca fiind mai lichid risc sa curga prea mult produs. 
Dupa cum am spus consistenta lui este lichida ,mai apoasa.Nu sunt foarte obisnuita cu astfel de consistenta insa aplicata cu buretele da tare bine ,
Mai jos puteti vedea o mica transformare :)) 

In prima poza jumatate de fata este machiata ,jumatate nu (va dati voi seama care si cum :) In a doua poza ,am aplicat pe tot tenul fond de ten, cearcanele au disparut si tenul mai mai luminos .Culoarea tenului a fost uniformizata si deja parca sunt schimbata  :) 
In a treia poza ... puteti vedea rezultatul final,fond de ten si pudra...fara anticearcan sau corector .Consider ca nu am nevoie si ca fondul de ten face o treaba buna .
Are spf 17....chiar daca e mai micut ,tot e ceva in comparatie cu alte produse care nu au deloc .
Poate pe unele deranjeaza ,pe mine nu pana in momentul de fata , dar produsul contine si alcool .Chiar daca are acest ingredient ,nu mi-a uscat tenul si nu am probleme cu cojitele de pe nas:) Imi hidrateaza bine tenul. 
Cantitatea de 30ml eu zic ca este suficienta .. eu am fondul de ten de la sfarsitul lui noiembrie .L-am folosit concomitent cu alte fonduri te ten si cred ca mai am jumatate de recipient .Fondul de ten este valabil 12luni de la deschidere deci am timp suficient sa il folosesc,mai cumpar unu eventual pana in noiembrie :)) 
Un minus ar fi ca nu prea e rezistent la transfer ,se ia cam pe orice ,guler, telefon.. :( oricum rar sa gasesti un fond de ten sa aiba o asemenea calitate :) 
De asemenea resistenta pe ten este undeva de 4-5ore ..La mine ... pe alt ten posibil sa tina si mai mult ..Eu am aceasta problema si nu rezista un fond de ten mai mult de 6-7ore .Aspectul la mine nu este perfect mat insa cu ajutorul pudrei totul este perfect .
Pe mine una ma multumeste acest fond de ten si ii ofer nota 9 .
Voi ati incercat acest fond de ten sau alte cosmetice Maybelline ?Pareri ?
  

Etichete: ,