Colectia mea de oje -Part 2

Ati vazut deja partea 1 de oje ,iar daca nu o puteti gasi aici .
S-au adunat destul de multe sticlute in ultimul timp si de asemena mi-am facut si o mica colectie de placute,waterdecals si alte pietricele ...Astazi nu am sa va arat decat restul de oje ce au ramas de la prima parte ,iar daca cumva sunteti  interesate si de alte accesorii pentru unghii sau orice alta "colectie" de-a mea... nu trebuie decat sa imi spuneti :)

Asa dar... iar ma lungesc...
Sa va arat restul ojelor

Negru

Maro

 Argintiu
 Gri
 Bleumarin
 Albastru

 Glitter si sclipicoase :)

 Golden Rose e texturata dar tot sclipicoasa e :) 

Alb

Oje pentru stalpilat

Mai era si un negru (sticluta mare)insa nu l-am gasit sa vina la poza :))

Basecoat/Topcoat/Tratamente


Si celelalte doua oja ce au intrat mai tarziu in colectie :)
Un alb mat de la Rimmel si un glitter Essence


Suficiente zic eu ..dar parca tot mi-as mai luat cate ceva :D Iar daca primesc ma bucur si mai mult :))
Oricum dupa cum ati vazut nu am oje scumpe,Nu vad rostul sa invetesc bani in asa ceva.De multe ori imi fac unghiile acum,pozez si apoi sterg ,sau dupa ce imi fac manichiura o las o zi ,doua si apoi sterg,Deci de ce sa dau 30-40-50 de lei pe o oja care o tin 5 min pe unghii sau 24 de ore.O zi ,doua ,trei  tine si o oja de 3-4 lei .Iar nuante frumoase se gasesc cu duiumu ..ochi pentru ele sa ai .


Etichete: