Camel coat and beautiful dress

Va spuneam mai devreme ca pregatesc o tinuta pe blog .Pozele sunt facute de saptamana trecut.Am purtat rochia asta de doua ori ,pozele de la sfarsitul postarii sunt facute in ziua in care am mers in oras  sa sarbatorim cei 5 anisori de casnicie :) Imi place tare mult modelul,este destul de grosuta,e cu mainicile lungi si a fost perfecta de purtat si de valentine's Day .
Pentru ca imi este putin larguta am preferat sa ii pun o curea in talie si mi se pare ca da tare bine. Este a doua rochie (acelasi model) pe care o am, prima a fost un M si din pacate mi-a fost mica,iar pentru ca mi-a placut mult mi-am comandat un nr mai mare .Dupa masuratori parea ca e ok ,pe mine e putin larguta dar mai bine asa decat mica :)
Acest palton camel imi place de mor ,are lungimea si forma potrivita.Mi-am dorit mult un asemenea palton,dar se pare ca mai am de asteptat pana sa il gasesc pe cel perfect pentru mine .:(


Rochie/Dress Romwe 
Palton gri/Grey Coat Zara 
Palton camel/Camel coat Sheinside
Cizme/Boots Miniprix
























Follow and vote me

Lookbook

Chictopia 

Printrest

Twitter

Tumblr 

Thank you  !!!


Nu uitati Sheiniside inca au valabila promotia cu reducerea de 30% .PROFITATI ! 

Etichete: