Review - Eveline Cosmetics balsam pentru unghii 8 in 1

Astazi va povestesc despre un nou produs minune :) De-a lungul timpului m-am confruntat cu o mareee  problema si anume exfolierea si ruperea unghiilor . V-am mai spus eu(cred) prin liceu aveam unghii mari,sanatoare si nu stiam ce e aia unghie rupta sau exfoliata.Insa mai tarziu au inceput problemele,daca pot sa le zic asa..Adevaratele probleme sunt altele... insa pentru mine si asta e o problema pentru ca in primul rand nu suport unghiile mici.Daca le am mici ,e ca si cum nu as avea degete...asa ma simt :) 
De-a lungul timpului am folosit mai multe produse de ingrijirea unghiilor ,unele au dat rezultate si am fost multumita ,unele nu au fost atat de  stralucite si de multe ori cumparam si nu asteptam prea mult,nu vedeam rezultate atunci cautam altceva.
Prin decembrie cred ... ma tot plangeam ca nu stiu ce sa mai fac cu unghiile mele..mi se rupeau se exfoliau .. le taiam "din carne" si ele tot se exfoliau.Imi venea sa urlu... noroc cu
fetele de pe grupul pasionatelor de nail art ca vazusem odata la cineva ca foloseste balsam de unghii 8 in 1 de la Eveline Cosmetic.Cand am vazut eu prima oara pe grup, nu am bagat de seama pentru ca foloseam altceva la momentul acela si eram multumita.Insa pe termen lung nu am mai vazut rezulate si atunci am plecat in cautarea altui tratament.Atunci mi-am adus aminte de acea recomandare si am zis sa incerc.
Tocmai atunci eram pe site la Aoro ,voiam sa dau o comanda si am vazut ca este si acolo.Bucuria mea,l-am pus repede in cos si am asteptat cumintica sa ajunga comanda.
Odata ajunsa comanda,cu multa nerabdare am inceput sa il folosesc.Cred ca pentru inceput l-am folosit vreo 3-4 zile dandu-ma de vreo 2 ori pe zi.Nu mi-am dat unghiile cu oja doar cu acest balsam.Dupa a doua , a treia zi...am inceput sa vad rezultatele.Unghiile mele deja erau mai tari si nu se mai exfoliau.Iuhuu bucurie mare... de atunci adica de pe la inceputul lui decembrie si pana in momentul de fata , il folosesc si nu ma dezamagit.
Cam asa aratau unghiile mele pe 1 decembrie si asa sunt acum...Sunt extrem de bucuroasa ca am descoperit un nou produs minune si sper sa nu ma dezamageasca si acesta pe termen mai lung


Balsamul are un aspect laptos in sticluta, insa odata aplicat acesta este transparent. Produsul nu se exoliaza deloc de pe unghii  ca intra in unghie si isi face bine   treaba.Produsul vine intr-o cantitate destul de generoasa, 12ml iar pretul pe Aoro e de 20ron .
O descriere mi amanuntita ce am gasit-o suna cam asa 
Descriere:
"Obtine unghii puternice ca de diamant cu balsamul pentru unghii 8 in 1 de la Eveline Cosmetics Nail Therapy. Daca suferi de unghii fragile si deteriorate, acest lac este cel mai bun ajutor in obtinerea unor unghii naturale, sanatoase si puternice. Culoarea ca de lapte face ca unghiile sa arate mai frumos. In plus, deja de la prima aplicare unghiile arata mai sanatoase. Compozitia este bogata in complex activ pentru unghii puternice." Din propie experienta pot spune ca face ce zice si efectele sale concrete sunt :regenerarea si refacerea unghieie ,imbunatairea  flexibilitatii si rezistentei.,unghiile nu se mai exfoliaza ,sunt hidratate au un luciu frumos si patul unghial e mult mai neted .
Nu ii stiu exact ingredientele si nici un ma pricep eu la ele,insa stiu ca are o substanta ceva care atunci cand aplic balsamul pe unghii,ma face sa lacrimez si sa ma usture ochii.Asta faca apropii unghiile prea tare de fata.Acelasi lucru l-am patit si cu lotiunea cu vitamina B de la Farmec.In comparatie cu ea, acest balsam nu usuca cuticulele atat de tare .Am grija cum aplic si nu prea da pe la cuticule si din aceasta cauza nu prea am avut probleme de genu.
Cum se aplica:
In prima zi se aplica intr-un singur strat. A doua zi se aplica al doilea strat, iar ultimul strat se aplica in a treia zi. Dupa trei zile, se indeparteaza de pe unghii si se repeta procedeul.
Eu am facut asa pentru ca nu m-am informat dinainte:) Dupa cum am zis si la inceput am dat , am sters ,am dat am sters de vreo 2 ori pe zi timp de vreo 3-4 zile.Cu toate asta. unghiile mele sunt mari,tari si sanatoase .
Chiar daca o folosesc de aproape doua luni ,sa zicem la 2-3 zile am consumat abia un sfert.Cred ca mai mai ajunge cel putin 2-3luni .Eu zic ca se merita investiti 20de lei la vreo 4-5luni ,La urma urmei ii investesti in unghii ,frumoase si sanatoase. Iar parerea mea..care am degetele putin mai groase si scurte e ca da mult mai frumos o unghie mai lunga decat o unghie scurta.Scurteaza si mai mult degetul.
Asa dar daca aveti probleme cu unghiile va recomand cu mare drag Eveline Cosmetics balsam pentru unghii 8 in 1.

Etichete: ,