Ootd -My new fluffy boots


Week-endul  tocmai a trecut ,incepe din nou o saptamana ..sper eu linistita.Nu stiu cum e la voi dar la mine sambata spre duminica a nins.Intr-un fel m-am bucurat insa avand in vedere ca duminica au fost 6grade s-a cam topit.
Sambata a fost mai frigut dar n-a contat eu tot ama iesit la o plimbare , am profitat de ocazie si am zis sa va arat si voua lucrusoarele ce le-am primit de curand.Prin decembrie mi-am comandat aceste cizmulite de la  Lovelywholesale. Sunt atat de calduroase,de dragute si de moi.Mi-a si fost mila sa le scot afara avand in vedere ca nu mai este zapada ci mai mult mizerie .Cu toate astea cu o soseata subtire am facut  fata vremii de afara chiar daca eu sunt foarte friguroasa.
Pe bluzita am pus ochii demult si in sfarsit e a mea,dar din pacate ma strange in partea de sus unde are acele cusaturi.Vine perfect doar ca ar fi mai potrivita unei persoane mai micute finuta poate si cu pieptul mai mic,eu sunt mai lata in spate  Asa ca daca va place o puteti gasi in blogsale.
Jacketa/paltonasul e tare dragut si el...am constatat ca am prea multe rosii asa mi-am luat si unul negru :)Imi vine perfect si chiar daca e mai subtirel tine bine de cald.
Geanta ati mai vazut-o in tinutele mele dar am cam abuzat de ea in ultimul timp.E asa de practica,material calitativ si ultima oara cand m-am uitat pe site era la reducere. 


Bluza/Blouse Yoyomelody
Jacket Yoyomelody
Cizme/Boots Lovelywholesale
Fular/Scarf  Here(click-to shop)
Geanta/Bag Amiclubwear
Cercei/Earrings  Lovelywholesale 













Follow and vote me

Lookbook

Chictopia 

Printrest

Twitter

Tumblr 

Thank you  !!!

Etichete: