Innoieste-ti garderoba cu Cassidy.ro

S-a dat start la shopping.S-au terminat sarbatorile dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa iti mai cumperi nimic nou si frumos . Ce daca nu mai ai vre-un eveniment acum cat de curand,tu tot trebuie sa profiti de preturile mai mult decat super de pe Casidy.ro .Eu recunosc ca nu pot rezista sa nu imi cumpar  ceva , fie haine, incaltaminte sau bijuterii nu conteaza sa fie acolo :D ceva nou . De asemenea nu rezist sa nu caut noi magazine online pentru descoperi ce lucruri interesante pun la dispozitia mea :) Apar mereu magazine online cu tot felul de produse la preturi fie ele mai mari sau mai mici.Si cum poti rezista unui site cu imbracaminte unde preturile sunt uimitor de mici .V-am zis eu de nenumarate ori prefer cumparaturile online datorita preturilor mult mai mici decat cele de la mine din oras insa Cassidy bate orice magazin :)) 



Cand am intrat ultima oara in magazin ,site-ul era abia deschis si nu avea decat cateva produse ,acum pe langa haine si accesorii se mai gaseste si lenjerie intima si chiar incaltaminte .Pe langa acestea se pot achizitiona chiar si produse naturiste,ceaiuri,cosmetice bio sau produse de imunitate atat pentru adulti cat si pentru copii.Pe lista de asteptare se mai gasesc 3 categorii de  produse cosmetice &parfumuri ,casa&decoratiuni si cadouri.Abia astept categoria de casa si decoratiuni, daca preturile vor fi la fel de mici imi umplu cosul.
Pentru aceasta vizita si sesiune de shopping am ales doar trei produse si am incercat sa ma incadrez in 100de lei.Va vine sa credeti 3 produse cu 100 de lei ?Da se poate .
Aceasta pereche de botine mary costa doar 26de lei .Va vine sa credeti ?Daca nu va invit pe site sa va lamuriti ce-i cu preturile astea super . Culoarea este culoarea anului asa ca o pereche de botine la moda la un super pret cine nu vrea.

Mi-as mai fi luat cel putin 3-4 perechi,am vazut chiar si pantofi nude la 30de lei, dar am zis sa ii cumpar ceva si celui mic.Am vazut incaltaminte si pentru copii si chiar voiam o pereche de ghete pentru cel mic . Cizme negre abba mi-au placut si le-am bagat in cos.Perfecte pe zapada ,perfecte si pe vreme mai calda cand se topeste zapada si e doar mizerie pe jos. Mi-a placut deasemenea ca au talpa antiaderenta si interiorul imblanit .

Si daca pentru mine si cel mic am ales incaltaminte am zis si sotului sa ii iau o pereche de ghete Dane rosii   .Mi-a placut mult modelul si pretul.Doar 54de lei.

Ghetele de munte Dane sunt special concepute pentru terenurile accidentate. Materialul sintetic le fac usoare si rezistente. Talpa aderenta le sporeste confortul sunt  impermeabile si respirabile si au o talpa aderenta.Pretul nu se mai pune...:) Cum sa nu faci cumparaturi pentru toata familia la asemenea preturi :)

Si daca sunteti curioase si care e treaba cu transportul 
- Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 125 lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport de 20 lei (tva inclus)
- Pentru comenzile cu valoarea totala mai mare de 125 lei si mai mica de 199 lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport de 15 lei (tva inclus)
- Pentru comenzile cu valoarea totala mai mare de 199 lei si mai mica de 275 lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport de 10 lei (tva inclus)
- Pentru comenzile cu valoarea totala mai mare de 274 lei si mai mica de 349 lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport de 5 lei (tva inclus)
- Pentru comenzile cu valoare totala mai mare de 350 lei (tva inclus) livrarea produselor se va face GRATUIT

Iar modalitatile de plata 
- Plata numerar sau ramburs; 
- Ordin de plata; 
- PayPal.
Eu am avut 108 si am platit 20de lei transport =128 de lei pentru 3 perechi de incaltari pentru fiecare membru al familiei :)