Cu ce imbracam copii ?

Cu ce mai imbracam copii?Un copil are nevoie de o imbracaminte adecvata anotimpului,varstei .Eu spre exemplu cu cel mic mai nou avem divergente ,ca vrea aia ca n-o vrea pe aia,sa ii cumpar din aia sau ca vrea si el din aia ...
Chiar daca copilul vrea sa fie la moda sau chiar si tu ca mamica vrei sa iti imbraci copilul la moda ,trebuie sa te gandesti cum e vremea afara .
Acum in ultima saptamana , cel putin la mine in zona a fost frig, ieri a fost chiar caldut si gerul disparuse dar in dimineata asta iar m-am trezit ca mi se taie resiratia cand am iesit afara .

Nu stiu voi cum va imbracati prichindeii insa eu e timp de iarna o fac cam asa ..
Maieu/tricou , o maleta sau o bluzita pe gat/la baza gatului si o jacketa,hanorac sau o alta bluzita mai groasa.Pe deasupra o geaca calduroasa cu blanita sau pene si gata .
In partea de jos ii dau ciorapei cu chilot ,sosetele si o pereche de pantaloni captusiti.In zilele in care au fost gerurile alea de -30 i-am mai dat o pereche de pantalonasi subtiri deasupea ciorapeilor .
Pentru ca zilnic mergem la camin, sau ma rog aproape zilnic,sunt saptamani in care stam acasa din cauza racelii :( .Cand mergem  la camin schimbam zilnic hainele si de aceea sunt mereu in cautare de hainute .
La camin tinuta e o pereche de pantaloni de treining si o bluzita subtire .Fiind in cautare mereu de haine am gasit hainute copii de la superbebeshop.ro preturi bune ,acum am vazut si reduceri .
Tot pentru camin am vazut si cateva modele de mocasini pentru interior .Este important ca perechea de papuci cu care e incaltat copilul tau ,sa fie comoda,sa ii intre perfect pe picior sa nu fie nici prea mare dar nici prea mica.Trebuie sa fie adecvata pentru el,sa nu ii sara din picior ,sa nu il stranga sa nu ii fie incomzi.
Acesti papucei spre exemplu mi se par tare dragalasi si perfecti pentru gradi/camin.Sunt haiosi,par comozi si stau bine pe picior,atunci cand alearga nu risa sa ii piarda :) 
Sau aceasta pereche cu buburuza ,uite cat  e de haioasa .
 Pretul e unul foarte bun si chiar se merita,copilul va fi tare incantat sa poarte asa ceva .
De asemenea am vazut si pijamale foarte dragute pentru fetite cu Minnie Mouse ,Hello Kitty iar pentru baietei cu Cars sau personajele din Looney Tones .
Foarte dragute si ieftine.Acum sunt si reduceri chiar e bine de profitat .
Si daca tot suntem la capitolul camin ...intrebarea mea e cu ce ne imbracam copii la camin/gradi ? 
Voi cele care aveti copii ,preferati stilul sport,adica un pantalon lejer  de treining poate si un tricou cu maneca luna sau alegeti altceva ?Mie aceasta combinatie mi se pare reusita.Nu cred ca e necesar sa chinim copilul cu pantaloni nu stiu de care.Un treining  este perfect ,el are nevoie de libertate si lejeritate .La fetite cred ca e mai usor,nu am fetita insa din ce am vazut eu la colegele lui Rares,majoritatea sunt la camin in rochite,sarafane .Mi-ar fi si mie mai usor,si nu cred ca as fi nevoita sa fiu  mereu in cautare de hainute pentru gradi.Noi purtam ziua si pantalonii.Chiar de as vrea sa ii dau doua zile la rand aceiasi pereche de pantaloni nu pot pentru ca le murdareste fie cu mancare fie cu culori de la activitatile lor.
Asa ca eu mereu sunt in cautare de haine si mereu ma intreb cu ce sa imi mai imbrac copilul pentru a fi ok din toate punctele de vedere.Din fericire sunt multe magazine online care de multe ori ma scapa de aceasta grija.Unul dintre ele Superbebeshop.

Etichete: