Be A Fashion Queen !

Ce mult imi place numele acestui magazin Fashionqueen , se potriveste perfect cu pretentiile unei adevarate regine ale fashion-ului .
Sa presupunem ca nu esti o adevarata fashionista , ca nu te pricepi foarte bine sa combini lucrurile , insa daca iti iei un singur obiect vestimentar din acest magazin online... ai devenit o fashionista cu acte in regula :) 
Nu ai cum sa dai gres , produsele sunt toate foarte dragute , de calitate si cu bun gust.
Am mai vazut magazine unde se gasesc produse dragute dar si produse mai putin dragute  sau mai bine zis nu prea pe placul meu .
Pe FashionQueen gasesti de la accesorii la  pantofi,la gentii la salopete sau chiar lenjerie intima .
Si pentru ca in ultimul timp am cam abuzat de vestele de blanita , am 2 si inca una e pe drum ... am mai vazut ceva foarte dragut si pe site .Vestele de blana sunt foarte versatile ,sunt in tendinte in acest sezon si au tot mai multe fane.  se pot combina usor si la aproape orice.Merg perfect pe vreme rece iar primavara si toamna le puteti purta peste un tricou/bluzita si  tinuta este gata .Pot fi purtatw cu o pereche de jeans, cu fuste scurte, rochii scurte, colanti sau pantaloni scurti. Poti incerca sa o porti si cu fuste sau rochii lungi, dar vei avea parte de un efect hippie.





Dupa cum am zis preturile sunt acceptabile pentru orice buzunar si va puteti achizitiona o astfel de vesta.Gres nu aveti cum sa dati gres ... 

Etichete: