marți, 16 decembrie 2014

OOTD - Kitty Kat

De cum am vazut puloverul asta pe Sheinside am si zic trebuie sa fie al meu.Cand l-am cumparat l-am si vazut in combinatie cu astfel de pantaloni .Nu stiu voi cum sunteti insa mie imi place mult combinatia.Dupa mine e un stil mai rock-chic ,casual...ceva combinat...
Am avut noroc deasemena ca a fost cald si am putut sa port si paltonul ...a cam devenit preferatul meu , alaturi de ghete ...imi plac si chiar daca nu a blanita spre surprinderea mea de om friguros ..chiar nu imi ingheata picioarele .
Am optat pentru o tinuta mai black si am zis sa sparg putin monotonia si am ales o esarfa roz/fuchsia .Sper sa va placa si sa va inspire si pe voi tinuta mea de astazi  : ) 




Palton Sheinside 
Geanta MeliMelo
Esarfa Noname
Pantaloni Idm














Follow and vote me



Printrest

Twitter

Tumblr 

Thank you  !!!


Share:

14 comentarii:

  1. Foarte frumos te prinde la fata culoarea esarfei.
    Combinatia pantalonilor cu puloverul arata tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca se asorteaza foarte bine pulovarul cu paltonul, amandoua sunt piesele de rezxistenta, dupa mine. Pisicuta e gingasa foc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place paltonul mult. De pisicuta nu mai zic :D

    RăspundețiȘtergere
  4. super ok combinatia, de fiecare data le asortezi cum trebuie, iti sta foarte bine :) si locurile pt sedintele foto sunt foarte bine alese :) ce fain ca la tine inca mai este zapada :)

    plovarasul este piesa de rezistenta (y)

    RăspundețiȘtergere
  5. ador puloverul!!! <3 <3 <3
    eu am un tricou cu pisi asta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe pozele, ce frumosss cu zapada♥♥♥,la mine u este :(:(, Intreaga tinuta este minunata si perfecta, ai facut o combinatie perfecta, imi plac toate piesele.Esti o frumoasa te pupppp

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu m-am uitat de cateva ori la pulovarul ata. E foarte chic.
    Te-am nominalizat la un tag pe blogul meu: http://beautywithcriss.blogspot.ro/2014/12/tag-very-inspiring-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  8. cat de mult imi place bluzita!! e tare cool <3 pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. e super frumi tinuta <3
    eu nu prea sunt fana a pantalonilor din piele dar pe tine iti vin fff bine :*
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place mult tinuta,sa o porti cu drag!pisicuta de pe pulover e o scumpete!

    RăspundețiȘtergere
  11. O tinuta frumoasa ,de fapt si tu esti foarte frumoasa .Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc fetelor :* Ador puloverul asta

    RăspundețiȘtergere
  13. O pereche de astfel de ghete am tot zis ca mi iau toata iarna si n-am mai apucat :P
    Imi place mult combinatia cu pantalonii din piele ecologica <3

    RăspundețiȘtergere