O imagine cat 1000 de cuvinte

Am mai vorbit deja despre emotia si fotografii reusite  .V-am mai spus ca  fotografiile sunt , sunt un buzunar  plin cu emotii,  un portal spre un potop de amintiri si sentimente uitate.
Cuvantul fotografie are la origine doua cuvinte provenite din limba greaca: fotos (φotoς)- lumina si graphy (γραφειν)- desen, scris. Literalmente, acesta se poate traduce prin: "a picta cu lumina."

"O imagine valoreaza cat 1000 de cuvinte" spune un citat celebru.
In viata tot ce e frumos nu dureaza mult ,asa ca o amintire ...pe o foaie de hartie sau mai nou pe un cd ...dureaza toata viata  .
Cat de frumos ca la cele mai importane evenimente din viata noastra sa avem parte de fotografii si de imaginii nepretuite .
Cat de frumos si cat de emotionanta este o sedinta  foto pe perioada cand noi femeile suntem insarcinate .
Poate veti spune ca poze pe perioada sarcinii orice femeie isi face fotografii. Insa una e sa iti faci tu zilnic poze si alta e sa participi la o sedinta fotoprofesionala unde un fotograf priceput stie sa transpuna emotia momentului pe  hartie .
Cata emotie poata sa transmita o astfel de fotografie daca este executata cum trebuie , daca este prins unghiul corect .Sa nu mai zic ca pentru a putea realiza fotografii inpecabile trebuie si un aparat bun , un aparat profesionist si un om care sa stie sa il foloseasca. Poate ai tu un aparat performant insa degeaba daca nu stii sa privesti prin obiectiv si sa prinzi in poza esenta .
Peste ani si ani cand copilul va creste si va vedeam o sedinta foto de pe vremea cand el era in burtica cat de frumos i se va parea . Cand va vedea chipul mamei plin de lumina si iubire cum se va simtii el in acel moment .
Dupa parerea mea o fotografie executata corect spune multe .
Am descoperit www.jadoris.com si am gasit o multime de povesti de dragoste transpuse extraordinar de bine in imagini .Adina si Andrei cei doi fotografi ce se ocupa de acest site reusesc sa imortalizeze cele mai importante momente si fotografiile lor denota gradul inalt de profesionalism cu care isi fac meseria acestia . Am  vazut seturi intregi de fotografii de la nunti , logodne , cununii civile sau chiar bebelusi ..Nu cunosc persoanele si poate nici ele nu sunt  fotomodele insa in fotografiile prezentate pe site ... am citit emotia, am citit siguranta si lejeritatea cu care au pozat toti chiar daca erau zile importante in viata fiecaruia.
Pentru mine asta inseamna un fotografi si o fotografie buna. 
Peste ani si ani ...de fiecare data cand privesc o fotografie sa retraiesc mereu si mereu emotiile momentului cand am facut acea fotografie .
Sunt importante aceste lucruri pentru mine  si dupa cum am mai spus e pacat sa risipim momentele importante fara sa le si imortalizam ,cine stie daca ne vom mai intalnii cu asa ceva sau cand ne vom reintalni.