De la Mos primim haine femei

Da da da...anul asta m-am intalnit eu cu mosu si am vorbit cu el.I-am spus sa aduca la toate fetele cuminti si nu numai hainuteee.Ce femeie nu isi doreste sa primeasca un asemenea cadou .Nici una sau cel putin asa cred eu , nu te va refuza niciodata daca ii oferi un cadou dragut.Cadou poate contine ceva cosmetice , un parfum sau haine.
Oficial va zic eu nu seman deloc cu mama , mama mea este de fapt matusa (sora mamei )  care nu prea poate sta o zi fara a-si cumpara o haine , o batista  , o esarfa un ruj ceva ....Mama nu prea e asa ..ea strictul necesar , de machiat de machiaza doar la ocazii .
Avand in vedere ca pe mama am pierdut-o la acest capitol trebuie sa ma sfatuiesc cu matusa ce haine femei sa cautam pentru mama .Vreau sa ii fac cadou ceva dragut si ziceam matusa ca vrea sa contribuie si ea ,Deci daca voi avea ajutor la platit vreau sa ii cumpar ceva frumos mamei.Eu o cunosc bine pe mama insa imi prinde bine si parerea mamei pentru ca ele sunt foarte apropiate .
Ma gandeam la un pulover , daca tot e iarna , e craciun sa fie unul  de grosime potrivita , ea nu e friguroasa si nu ii trebuie sa fie tare gros ..doar calduros :)Si daca tot e craciun atunci  sa fie rosu .
Ati vazut un iepuras ?Si ce daca il va purta si de Paste :)In plus mi se pare atat de dragut. Sa va mai spun ca e si foarte ieftin ?Costa doar 27de lei.Puteti da click pe poza si va va duce exact la produs , daca v-am facut pofta de shopping si de cadouri :)).
 Si daca tot mi-au ramas o groaza de bani ..iesind foarte ieftin cu aceasta bluza ma gandeam sa ii mai iau ceva , poate un treining ca ea e o fire mai sportiva , poate un palton ..am vazut pe site un model foarte dragut si ala chiiar mi-ar place si mie . Dau search pe google la haine femei si gasesc tot felul de site-uri cu preturi care mai decare .Am gasit si acest site care ma multumeste ...pacat ca e abia la inceput si inca nu sunt multe produse ...insa cele care sunt deja au preturi foarte bune..v-am mai povestit eu ..la mine in oras se aduce marfa din depozitul sau ce o fi el Europa si se baga un adaos chiar si dublu ..preturile mi se par mari iar cand prind un astfel de magazin  e pacat sa ratez  .
Si da dupa cum va ziceam la inceput am vorbit eu cu mosul si i-am spus ca am aici pe blog  si pe facebook o gasca mareee de fete care isi doresc macar o hainuta de craciun. Am gresit cumva ?Exista vreo fata/femeie ce nu s-ar bucura la primirea unui asemenea  cadou ?Si ca sa fiti sigure puteti si voi sa ii aruncati subtil o pastila mosului poate se prinde si nu rateaza ...Sa ii aratati exact ceea ce va doriti ...eu una zic ca nu are cum sa nu va implinseasca dorinta mai ales la ce preturi bune sunt .

Etichete: