Ce hrana de pesti sa cumparam ?

Nu am avut niciodata un pestisor dar tare mi-ar placea .Am avut pisici , v-am mai povestit eu despre ele. La mama acasa am catel  iar cand eram mica , am avut hamsteri.Am avut vreo 2-3 pana a evadat si a fugit prin casa :))Tare smecheri erau....pacat ca au murit ...nu mai stiu cauza insa stiu ca mi-a parut rau.Am vrut sa ii inlocuiesc insa nu am mai gasit , un singur petshop aveam in oras , acum nu mai e nici ala  :D si nu era dotat decat cu hamsteri  :))
Dupa cum v-am zis si la inceput , pestisori nu am avut , insa mi-ar placea sa am .
Am ajuns la concluzia ca pestele e un asa zis animal de companie destul de curat sau mai bine zis curat si din ce am zarit eu iesi si foarte ieftin cu mancarea .

La capitolul curatenie ..dupa orice animal trebuie de facut curat .Stiu ca la hamsteri trebuia sa ii schimb talajul , la pesti e treaba cu schimbatul apei si cu temperatura acesteia .
Da ,daca pentru inceput iesi ieftin cu un pestisor, dup parerea mea greul vine  atunci cand vine vorba de curatat acvariul .
Dupa ce facem curat la pestisor trebuie si hranit .
Pe PetsMag am gasit din intamplare hrana pentru pesti foarte ieftina.Sau nu stiu ..asa o fi hrana de pesti in general  ?
Cel mai scump recipient cu hrana costa 25de lei si are 1 litru .O adevarata oferta .
Hrana pesti - Petsmag

Cat poate sa manance  cativa pestisori ?Bine cand ai in cantitati mai mari ,atunci da consuma mai mult . 
Aceasta cutiuta contine meniul complet sub forma de granule bogate in proteine.Aceta este  ideal pentru pesti ornamentali tinuti in lacuri naturale sau artificiale sau in bazine exterioare. 
Granulele sunt special create pentru a pluti fara a se inmuia si scufunda si fara a fi luate de vant. 
Se hranesc de 1-2 ori pe zi cu portii mici pentru a fi consumate imediat.

Insa ce en facem daca avem pestisori in acvariu si plecam in vacanta ?Nu putem lua acvariu cu noi si nici pestisorul in punga :)) 
Bine ca s-a inventat Holiday Feeding . Hrana concentrata pentru pesti de acvariu ce va permite sa plecati in vacanta, fara sa va faceti griji cu privire la hranirea pestilor. 
Acest produs asigura hrana pestilor pentru 2 saptamani.Super nu .Pleci in vacanta si pestisorii tai sunt satui si stau acasa fara nici o grija. 
Parte buna e ca e si foarte ieftin in jur de 5-6 lei pentru 20gr care ajung doua saptamani .Daca plecati pe week-end exista si week-end feeding -15gr ajunge pe 3 zile si costa tot asa in jur de 5-6lei .
Chiar iesi destul de ieftin cu cativa pestisori de acvariu .Nu cer multe si nici nu sunt pretentiosi  :) 
In comparati cu o pisica , un catel...pe care nu ii poti lasa acasa , nu le poti lasa hrana pentru o saptamana nu isi pot face nevoile in casa ...pestisorul este "un animal " de companie econom si foarte dragalas. 
Acum in urma acestui articol chiar mi s-a deschis pofta de a-mi cumpara macar 2 pestisori .Avand in vedere ca am avut pisici si un "binevoitor" mi le-a luat din fata blocului , pestisorul nu mi-l poate lua nimeni , nu cred ca are ce sa se intample rau cu el si dupa cum am zis hrana este destul de ieftina .Nu cred ca mananca mult , de doua ori pe zi din ce am inteles eu ...Daca am lamurit-o cu hrana,  trebuie sa vad cum fac si cu acvariu , stiu ca si apa trebuie sa fie la o anumita temperatura si curata tot timpul.Din punctul acesta de vedere trebuie putina implicare insa as face-o cu mare drag.Imi sunt tare dragi toate animalele .... si nu vreau sa vad cum sufera .
Trebuie doar sa astept sa se deschida un pet shop in oras sa  pot achizitiona pestisorii doriti .
Voi aveti pestisori ?Imi puteti impartasii ceva experiente ?  

Etichete: