Cate chestionare auto ai facut ?

Cine nu viseaza la o masina, cine nu viseaza sa aiba o masina mai exact . E frumos si util sa ai o masina , daca mai e si scumpa te poti mandrii cu ea la prieteni si prin oras . Ce te faci insa cand ai masina si nu ai carnet .
Multi zic simplu dai pentru carnet :)Simplu de zis mai complicat de obtinut insa nu si imposibil .Mi-ar place sa am o masina , nu mi-am permis pana acum una dar si asa nu cred ca ar avea cine sa o conduca :))Sotul nu e interesat iar mie cred ca mi-e mai mult teama de condus decat lipsa de interes .
Pe la 17 ani , tata imi zicea.. cand faci 18 ani iti dau bani sa faci scoala de soferi .Ca orice adolescenta eram super incantata si abia asteptam sa implinesc varsta de 18 ani pentru a incepe scoala de soferi . Masina pe atunci nu aveau parintii insa eu abia asteptam ,  nu conta , imi luam eu o masina ceva ...conduc masina prietenilor... carnet sa am.
M-am apucat sarguincios sa fac chestionare auto ...insa am realizat ca nu prea ma incanta ...

Am incercat diferite site-uri pentru chestionare auto  chiar si carti ..totul e bine ..teroria am invatat-o o stiam cat de cat.. dar cand venea vorba de intrebarile cu imagini , cine da primul prioritate , cine trece acum sau cine cedeaza trecerea ma cam depasea...nu le pricep deloc:)))
Intre timp pofta mea pentru chestionare a capatat-o si tata .El la aproape 50de ani si-a luat carnetul.S-a pus pe invatat mult mai sarguincios ca mine , a facut chestionare peste chestionare , a invatat legislatie .... a facut ore de conducere ...si si-a luat carnetul din prima .
Eu am mai asteptat ... intre timp si-au luat si masina ...am iesit cu el dupa ce a mai capatat experienta si am incercat si eu sa conduc ..am ajuns la concluzia ca nu prea imi place sa conduc ...insa imi place sa ma plimb cu masina :))
Daca e sa stau in dreapta pot sta si 24 din 24h in masina...la volan e alta treaba :)
Chiar daca mi-am schimbat radical dorinta de acum 10 ani  :) (cred ca e din cauza batranetilor :)) ) tot imi place sa fac chestionare .
Chestionarele mi se par sper simple ..totul pare atat de fain...
Asta vara o nepoata si-a dat si ea examenul ...bine inteles l-a luat .... dar cand a fost vorba de chestionare a venit la mine si le-am facut impreuna.. stia ca imi plac ..am ajutat-o , i-am imprumutat si cartile mele de pe care am invatat ..am facut si online si 22-23 imi ies tot timpul ...
Ori le dau cu presupusul , ori dau cu banul , ori chiar stiu raspunsul ..tot timpul rezolv chestionare auto cu mare placere.
Cate dintre voi aveti carnet si cate ati trecut prin stresul chestionarelor :)