Cadouri de la Mosu ' + Mici cumparaturi .

Sezonul sarbatorilor a fost deschis de catre Mos Nicolae ...El da startul in luna aceasta la cadouri , la facut bradul si  sper sa puna o vorba buna si pentru putin zapada :)Eu cel putin asa gandesc :) Mos Nicolae e deschizatorul sezonului de iarna .
Nu stiu cat de cuminte am fost eu anul asta... sincer nici nu stiu cand a trecut ...aa am avut eu si ceva lucruri bune ...am terminat scoala , am luat examenul cu brio . :)  intra la bile albe zic eu :))
Si pentru ca am fost cat de cat cumincioara , mosul s-a gandit la mine ... si cadourile au inceput asa sa curga cam de prin noiembrie :))

Incepem cu unul din cadourile de la ziua mea.
Mult asteptatul Nokia Lumia 530  , de care sunt tare mandra si tare incantata .

Mai jos sunt cateva cadouri primite si produse pe care le-am cumparat pentru a le oferi 
Sunt puse toate la gramada.. dar observ ca am cam abuzat de Avon in ultima vreme :D

Ceea ce vedeti in fundalul pozei este o esarfa oversize , pe care o ador ..Sper sa v-o arat intr-o tinuta cat mai curand. 

 Cadouri ...pentru cei dragi 
 Am prins oferta 6 lei bucata ...mi-am luat 3 :)
 Nelipsita accetona... si mai nou deodorantul  meu preferat Dove .

De la Aoro mi-a venit comanda . Mi-am luat vopsea sa ma fac frumoasa de sarbatori si 2 fonduri de ten ...voiam mai multe insa m-am gandit si la bugetul mosului :) 

Mosul de la Farmec m-a surprins seara asta cu un cadou frumos ...
Noua gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look  + o rama foto foarte draguta si un mesaj frumos  .



Pe langa toate astea ...in ghetute am primit cateva dulciurele si ceva banuti  :)  A zis mosu sa imi cumpar eu exact ce vreau .. de ce sa se chinuie el cu cautatul :)) deja am 2 comenzi online... sper sa imi ajunga cat mai repede ...sunt nerabdataore ....

Voi ce ati primit in ghetute si ce v-ati mai cumparat in ultimul timp ? 

Etichete: