Arta handmade

Mereu mi-au placut lucrusoarele handmade.Imi plac sa le vad , sa le admir sa le am dar cum lenea e cucoana mare nu prea am facut mai nimic handmade .Ma uit mereu cu cel mic la o emisiune de Disney Channel - Art Atack cele care aveti copilasi cred ca stiti despre ce vorbesc. Acolo se face cate ceva pentru copii din chestii reciclabile.Dintr-o sticla goala se face o barcuta , din mai multe se poate face chiar o noptiera, dintr-un cofraj de oua iti faci un autobuz si multe din astea foarte interesanteCand ma uit.. ma tot gandesc i-as face si lui Rares asa ceva.. dar asa e de greu sa ma apuc  :))Si uite asa raman mereu la stadiul de admirat ,
UIte asa am ajuns sa admir si niste cauciucuri de masina :))






Sau niste paleti din lemn ....




Hmm voi ce ziceti , va plac astfel de obiecte handmade ?V-ati face voi singure ceva din cele prezentate ?Sau aveti si alte ideei ?


Etichete: