Tu cum te destresezi ?

Tu cum te destresezi ?Eu una in ultima perioada sunt destul de stresata ...o multime de probleme...
Atunci cand am putin timp liber si ala in general este seara sau mai bine zis noaptea imi place sa ma joc. Joc jocuri online ... 
Eu in general am perioada cand joc cate un joc si un an de zile...insa daca printr-o minune renunt la acel joc si nu il mai joc...pai nici nu ma mai apuc de el.Spre exemplu am jucat un joc online BiteFight ...l-am jucat cu atata indarjire...ccred ca vreo 2ani . Chiar l-am recomaandat si prietenilor .  O prietena de-a mea care s-a apucat de joc la reecomandarea mea.. s-a gasit si sotul  :) Au doua fete minunate si o familie frumoasa.... deci e bun si mediul asta online la ceva .
Dupa ce m-am lasat de BiteFight m-am apucat de Lady Popular ceva mai de fete ...si asta l-am jucat destul de mult timp.L-am lasat si pee asta nu stiu din ce motiv... m-am mai apucat intr-o zi de el ..dar nu mai e farmecul de alta data .
Acum mai recent de cand cu facebook-ul am inceput joculete pe facebook....Criminal Case , si altecateva joculete din ferme ..si genul asta ..le-am si uitat ca le-am lasat ... 
Mai noi ma preocupa joculetele astea mici .Jocul acesta e prin preferatele mele . Il joc mai mereu si imi place imi pune mintea in miscare ...


                                                             Jocuri Gratis - Jocuri.biz
De asemena imi mai plac si Jocurile Mahjong ... sunt niste jocuri pe atat de grelute pe atat de dragute dupa parerea mea. Imi pun mintea la contributie si trebuie sa stai bine cu memoria. 
Cand nu am chef de jocuri de logica imi place sa joc joculete de gatit, puzzle jocurile unde trebuie sa aranjezi tot felul de modele, de la hainute la machiaje, unghiute si hairsty. Mda puteti spune ca astea sunt jocuri de fetite , insa imi place si mie sa mai fiu fetita si chiar mi-ar place sa am o fetita :) 
Si uite asa ca cam destresez eu ... aaa si sa nu uit uneori mai joc si table sau remmy ..tot online .Eu pe laptop sotul la calculator...si uite asa jucam impreuna :))
Voi ce metoda buna de a va relaxa aveti ? Daca si voi sunteti pasionate/pasionati de joculete din astea mici si amuzante Jocuri pentru copii - Jocuri.biz  este o sansa de a evada din rutina zilnica .
Aici gasiti jocuri pe diferite catedorii de la jocuri de logica pe care eu le joc frecvent la jocuri de aventura , amuzante  , educative , de indemanare sau chiar de strategie ... Bine inteles ca sunt si pentru baieti jocuri cu masini ..ca altfel nu se putea.. Oricum site-ul e plin de jocuri pentru toate gustuurile ...si daca si voi va ocupati cu jocuri online...atunci nu pot decat sa va zic bafta si spor :))

Etichete: