duminică, 9 noiembrie 2014

OOTD: Sacou cu maneci 3/4

Aceste poze sunt facute prin octombrie , nu am apucat sa vi le arat.Era pe vremea cand inca era foarte cald...toamna aia frumoasa si calduroasa care semana mai mult a primavara .Bine daca stau bine si sa gandesc si acum este cald si frumos , dar parca n-as mai putea iesi chiar in camasa si sacou  .Acum ca imi aduc aminte cred ca pozele au fost facute pe 14 octombrie.  Nu stiu ce si cum va evolua timpul insa sper ca in decembrie sa ninga .Nu imi plac sarbatorile fara zapada .Si ca sa revenim la tinuta de astazi ... camasa verde nu am mai purtat-o de asta vara , de fapt e a doua purtare ...sacoul chiar daca are maneci 3/4 este grosut si a fost perfect pentru vremea respectiva ..20-25 grade ...pe atunci inca se putea purta balerini ...pentru fetele mai calduroase cred ca si acum pot purta ,insa eu care am o problema cu frigul nu  ...Am trecut deja de ceva vreme  la ghete si cizmulite  .

Sacou Idm 
Blugi Bershka
Balerini No name






La voi cum e vremea ? Cu ce va mai imbracati ?

Follow and vote me



Printrest

Twitter

Tumblr 

Thank you  !!!

Share:

17 comentarii:

  1. foarte misto tinuta :) insa sacoul parca e putin cam maricel sau lung pentru tine :) cu el deschis se vede mai pretty :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa tinuta, imi place tare mult si combinatia de culori, iar colierul se potriveste de minune

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba ținută, îmi place combinatia,da foarte bine si îți sta ok, si eu sunt rea de frig dar cum ai spus si tu tot as dori ca de sărbători sa avem zăpadă, se anunța iarna grea acum om vedea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place combinatia, in special verdele din tinuta, te prinde verdele. :)
    Si colierul e superb! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti vine foarte bine tinuta , imi place bluza , nuanta de verde si colierul o scoate in evidenta foarte bine .

    RăspundețiȘtergere
  6. Super tinuta! Le-ai combinat f bine. Imi place pata de culoare pe care o da camasa verde :D

    RăspundețiȘtergere
  7. cel mai mult imi place geanta!
    la mine e foarte bine afara. azi au fost 18 grade, numai bine de plimbat si pozat :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place tinuta asta business , the prinde tare bine !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc tare mult pentru aprecieri :*

    RăspundețiȘtergere
  10. e si putin colorata si destul de serioasa si te prinde foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa tinuta imi place combinatia de culori.Bluza iti vine bine .Geanta imi place si ea .Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa tinuta, like it!
    http://www.xcentrica.ro/m-calendar-2015-sighisoara-part-1/

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place la nebunie croiala sacoului si combinatia de culoare pe care ai facut-o.

    RăspundețiȘtergere
  14. Superba tinuta ta si practica <3 colierul e superb <3

    RăspundețiȘtergere
  15. imi plac culorile tare mult :*
    iar sacoul e superb <3

    la mine vremea e de primavara :) e superb afara :) dar deja am trecut la ghetute :)
    nu ma despart niciodata de blugi :D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place cum se vede sacoul asortat cu blugii. Si culoarea sacoului e placuta.

    RăspundețiȘtergere