luni, 24 noiembrie 2014

OOTD - Rock chic fusta tulle si ghete Tidebuy

Am de mult aceste poze ...si abia acum mi-am facut curaj sa le si postez...Nu este o tinuta care as purta zi  de zi insa mi se pare o tinuta chic . Fusta tulle imi place tare mult si mi se pare o alegere foarte buna .Mi-ar place sa fie mai scurta sau mi-ar place o alta fusta putin mai scurta , poate pana deasupra genunchiilor .In combinatie cu ghetele de la Tidebuy si jacketa cu influente biker eu zic ca da bine ...


Ghete Tidebuy 
Fusta Sammydress
Fes  TALLY WEIJL











                                                               Black Swan :D
                                                     



Ce parere aveti ? Va place tinuta ?

Follow and vote me



Printrest

Twitter

Tumblr 

Thank you  !!!

Share:

17 comentarii:

  1. Imi place fusta si geacuta foarte mult . Poate as purta fusta pe o vreme mai calduroasa ,e vaporoasa , dar e foarte draguta . Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ca sa fiu sincera ai dreptate in ce privește fustiță, este ok dar pe timp de vara, geaca este faina iar in ultima poza daaaaa, tare frumușel băiatul, daca erai singura te studiam pe tine dar așa privirea mi_a fugit la cel de lângă tine ;) sa_ti trăiască băiețelul, sa va aducă numai bucurii :) 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Ghizdavu iuliana simona ;imi place foarte mult tinuta ,este moderna ,e super faina si copilasul e atit de frumos seamana mult cu tine ,va pup pe amandoi ,sa fiti sanatosi

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as baga foarfecele si as scurta-o, fie pana la genunchi fie putin deasupra. O astfel de lungime se preteaza fie la tocuri, fie la incaltaminte care sa nu urce mai sus de glezna si cu dresuri in aceeasi culoare cu incaltamintea pentru alungire.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da ai dreptate fusta trebuie un pic mai scurta .Imi place geaca ,ghetutele .Cel mic este foarte frumos si seamana cu tine.Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi doresc si eu o fusta tulle, dar mai scurta putin. :D Imi place mult geaca. <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Super gecuta si ghetele! ♥
    Cum spuneai si tu, cu o fustita putin mai scurta cred ca ar merge de minune combinatia cu geaca biker. Pozele sunt foarte frumoase si ai un baietel tare dragalas. Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place geaca. Ai un baietel scump de tot! pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa recunosc ca mi-a furat privire pustiul! E un dragalas..... <3
    Imi place mult tinuta, fustita si gecuta sunt preferatele mele! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Ff frumoasa tinura , si ti se potriveste, si daca fusra era putin deasupra genunchilor erai o diva, ce baiat frumos ai, va pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. super bine iti sta :*
    intr`adevar fustita ar trebui mai scurta :D
    cat sunteti de frumosi :*
    va pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Demonstrezi inca o data ca poti fi foarte chic si pe vreme rece. Nu mi-ar fi trecut prin cap ca fustita poate arata asa bine cu bocanceii aia

    RăspundețiȘtergere
  13. Intr-adevar lungimea asta merge grozav cu tocuri, insa e ok si cu ghete, mi se pare o alegere indrazneata si apreciez :)
    M-a contactat cineva pentru o colaborare cu o fusta de tulle, abia astept sa vad ce iese in final, inca nu stiu cum o voi purta, cert este ca se pot face n combinatii, abia astept <3
    PS: Din poze, modelul propus pentru mine parea mai scurt, insa mie imi plac un pic mai lungi, sub genunchi, o sa vad :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Am purtat fusta si cu pantofi dar si cu sandale
    http://deyutza87.blogspot.ro/2014/07/ootd-fusta-tulle.html

    http://deyutza87.blogspot.ro/2014/09/ootd-fusta-tulle-neagra.html

    Dar e posibil sa ma gandesc serios si sa o mai tai putin.. mi se pare totusi o lungime nepotrivita pentru inaltimea mea de 1.64 .

    Mutumesc mult fetelor :* parerile voastre sunt mereu constructive pentru mine si sa ajuta sa evoluez

    RăspundețiȘtergere
  15. Unde vin comenzile de pe tidebuy? Ati platit taxe vamale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comenzile vin la posta vamala , taxe nu mai tin minte daca am platit sau nu, dar daca ei scriu pe colet o suma pana in 10$ atunci sigur nu vei plati nimic.Taxa se plateste doar daca scrie ca ai platit mai mult pe colet

      Ștergere