La Bekid gasesti carucioare copii

Ma gandesc serios sa mai fac un bebe ...tare mi-as dori o perche pentru strumful meu .Cu toate ca el isi doreste " un prieten" asa de varsta lui....nu stiu cum s-ar coporta cand m-ar vedea acasa cu o mogaldeata mica...poate ar fi gelos s-au cine stie cer este ca mi-a zis un companier de joaca dar de varsta lui .Cu unul mic nu are ce face .Eu una mi-as dorii o surioara pentru el, insa ce a vrea Doamne Doamne.Mai astept un an  si apoi ma pun pe treaba :) Mi-am propus ca diferenta dintre ei sa fie de 5-6 ani..cam asa e la noi in familie.Intre bunica /bunicu 5 ani , mama /tata 5 ani , intre mine si frate-miu 5 ani , intre mine si sot 5 ani ,soacra-mea cu socra-miu 5 ani ..deci aici e ceva legat de cifra 5.
Daca tot as vrea sa vina si cel de-al doilea copil mi-ar place sa ma pregatesc mult mai bine si sa fiu pregatita pentru ce urmeaza.Acum stiu ce ma asteapta si stiu cam tot ce are nevoie copilul meu.Bine nici un copil nu e identic cu un altul si fiecare are nevoile sale insa in mare...toti bebei au nevoie cam de aceleasi lucruri .Printre ele si  un carucior confortabil .

Cat timp am fost Rares mic si a mers in carucior mereu mi-am dorit unul asemanator cu cel ce l-am gasit pe Bekid.ro .Daca nu stiati Bedkid e un magazin online preferat  de mii de parinti pentru produsele ce se gasesc acolo .
    Carucior 2 in 1 Rider 


Carucioare copii - Bekid

Este un carucior foarte practic si il poti folosi in mai multe feluri .Partea de sus se desface si il poti folosi chiar si pe post de cosulet .In felul acesta porti purta copilul dupa tine oriunde ai nevoie ,fara a fi nevoita sa il scoti din carut sau mai rau sa il lasi acolo  daca ai nevoie sa intrii undeva .
De asemenea caruciorul acesta are si husa pentru ploaie dar si una pentru zilele de iarna .Eu la cel mic am avut un caucior asemanator nu a avut atatea facilitati si nici husa pentru iarna .Am nascut in octombrie iar lunile cand am inceput sa ies cu el la plimabare au fost luni friguroase.I-am luat o altfel de husa , insa tare bine mi-ar fi prins una din asta.
Ce imi mai place la acesta este faptul ca bebe este cu fata la mine ...Asa imi este mult mai usor sa il supraveghez cand suntem la plimbare .
Ce nu imi place...da are si o mica chichita care nu imi place este ca acest carucior se poate folosii doar pana la 6 luni si are un pret putin cam marisor ,pentru bugetul meu. Insa ce nu face un parinte pentru copilul sau :) 

Un alt carucior ce mi-a atras atentia este Millestrade Hello Kitty .O invat cu Hello Kitty de mica :)Momentan sunt la stadiul de Spiderman ,dar daca as avea si o fetita as invata repede care-i treaba si cu Hello kitty .Acest carucior este asemanator cu cel prezentat mai sus .


Are in plus o alta intrebuintare, se poate folosi si ca scaun auto .Are si gentuta pentru scutece si restul celor trebuincioase si mare are si un cos...Asa utile mi se par cosurile astea...Cand esti la plimbare sau chiar si la cumparaturi nu cari dupa tine sacose ca nu ai unde si cum...tot ce cumperi pui dedesupt in cos..si totul e super .Si acest carucior are un pret marisor insa are multe facilitati si merita.Mai multe detalii gasiti pe site .

Daca primele 2 carucioare au fost pentru copii pana in 6 luni am cautat unul si pentru dupa aceasta varsta .Asa am avut si la Rares .Primul carucior l-am tinut pana pe la vre-un an , apoi am trecut la unul sport ,iarna pe saniuta si vara am trecut deja la tricicleta :)
Dupa varsta de 6 lni un carucior sport mi-ar fi de ajutor Caruciorul Marathon e perfect ,zic eu .



Culoarea se potriveste si la baietei si la fetite ,nu cantareste mult are doar 6,5 kg .Deci daca stati la etaj si nu aveti lift la bloc e super .
Chiar daca e mai micut are si el un cos de cumparaturi ....si spatarul se poate regla pana la pozitia de somn .Daca il i-a somnul pe cel mic in oras nu v-a fi  o problema ca doarme in fundulet cu capul si gatul stramb :)
Chiar daca e mai sport si nu are husa pentru zilele de iarna , o are pe cea pentru ploaie.
Are bara de protectie si centura de siguranta cu prindere in 5 puncte .Copilul v-a fi in siguranta acolo .
Pretul este unul mult mai mic decat al celor prezentate mai sus .E in jur de 500 lei.Acceptabil zic eu  .


Voi ce carucioare ati avut /aveti pentru copii.Care vi se par cele mai bune ?Pentru cine are gemeni sau si-ar dorii aici gasiti Carucioare gemeni - Bekid tare dragute si practice