Jocuri si iar jocuri

V-am mai spus deja .. metoda mea cea mai buna de relaxare sunt jocurile online ....Imi place sa joc cat mai multe joculete online ... chiar si la ora asta ..am zis  sa ma pun sa joc ceva si apoi sa ma culc linistita :)V-am spus de mine ca imi plac jocurile dar sa stiti ca si sotul meu .. si eu un impatimit al jocurilor online ... table  , remi . jocuri cu tancuri :D 
Si ce credeati daca parintii joaca cel mic sa fie mai prejos ...
Are 4 ani si pe zi de trece ma uimeste cate stie si cate invata singur ... doar urmarindu-ne pe noi .Tableta o manuieste mai bine ca mine ...bine eu nici nu prea stiu sa umblu cu ea ...spre rusinea mea ( sau nu  ) :)) Unele poate  o  sa imi ziceti ca vai e prea mic sa stea la calculator/laptop/tableta ...

Poate e prea mic dar cam astea sunt vremurile ...la camin invata poezii , cantecele...coloreaza , modeleaza... acasa se uita la desene , mai invatam cate ceva se joaca cu masinutele ..dar cate odata il mai i-a pofta de uitat la desene pe calculator sau de jucat un joc. Jocuri cu tractoare cu cupa , acestea sunt preferatele lui  .


De mic ii plac tractoarele ...camioanele si escavatoarele .. anul trecut si-a dorit de la Mos un "evascator " in traducere pentru cine nu a inteles un escavator... l-a primit dar l-a si stricat .. l-a umplut cu pietre :)
Anul acesta vrea un tractor cu cupa.. la fel sa transporte "marfa"  .Pana is va primii tractorul dorit singura lui alinare este momentan jocurile pe tableta. Jocurile cu tractorul le indrageste cel mai mult. 
Umple cupa... transporta ceea ce a incarcat... rastoarna ..., curata gunoiul de pe ogor .... il duce la groapa ...eee are rost sa  va mai zic cat de ocupat este el ... il face intr-un fel si responsabil.Sunt de parere ca din joaca se invata cele mai multe lucruri .
Uite asa il stiu linistit , eu pot sa imi fac treaba in casa fara sa stau stresata ..

Ce parere aveti despre jocurile online ?Va lasati copii sa se joace ?

Etichete: