Instalatiile - treburi barbatesti ?

Chiar daca blogul meu nu este unul de profil de instalatii sau ceva de genu .. astazi vreau sa va povestesc cate ceva despre instalatii sanitare si ceva mai detaliat despre pompe submersibile etajate 
Dupa cum am zis nu tine de blogul meu insa e bine de stiut si aceste lucruri sunt lucruri ce le aveam zi de zi in preajma noastra, lucruri de care ne folosim si ne sunt chiar si indispensabile .
Spre exemplu acum cum se aproprie iarna cu pasi repezi .... frigul deocamdata s-ao potoloit insa tot va venii el intr-o zi , asa ca e bine sa ne pregatim ...Incalzirea in pardoseala e un lucru foarte bun in orice casa.Aceasta incalzire in pardoseala se gaseste in mai multe forme ,dar eu vreau sa va zic doue trei vorbe despre grupul de incalzire in pardoseala Dual Mix care este un sistem de amestec ,pompare necesar incalzirii in pardoseala si mentine temperatura apei in la un nivel presetat(fara acest grup incalzirea in pardoseala nu ar functiona)
Dual Mix este un sistem in care agentul termic furnizat de centrala/cazan este injectat printr-o vana cu 2 cai pentru a mentine constanta temperatura setata prin unitatea de reglaj (cap termostatat).
Cu reglaj in punct fix prin cap termostatat cu sonda; temperatura agentului termic care intra in grupul de amestec poate fi setata intre 20°C-60°C.

Poate voua nu vi se par interesante aceste detalii si veti zice ca toate aceste lucruri sunt potrivite pentru un barbat.Dar cum zicea si sotul meu ...lasa ca asa mai inveti si tu cate ceva nou si poate candva util pentru tine :) 
Si ca sa revenim la incalzirea noastra nu ar fi frumos sa umbli si iarna prin casa in picioarele goale si sa nu mai poti de cald. Eu una cum sunt o friguroasa mi-ar place la nebunie .Eu una nici pe timp de vara nu stau in picioarele goala ..port slapi/papuci de casa ...si cat de frumos ar fi ca in plina iarna sa stau in casa  desculta  .Ar fi frumos nu ?
Si acum sa va zic doua trei vorbe si despre pompele submersibile etajate .Le-am vazut pe un site si mi-am intrebat sotul la ce folosesc... si el " dragut " citeste si documenteaza-te  , ti-am zis asa mai inveti si tu cate ceva nou nu doar despre machiaje si mancare :)) 
Mi-am zis  bine ..... poate acum nu imi e de folos aceasta informatie dar daca pe viitor voi sta la casa... sau daca cineva ma va intreba pe viitor ..poate chiar copilul sa stiu ce sa ii raspund.Am cautat si i-ata ce am gasit :  Pompa submersibila  are ca domeniu de utilizare pomparea apei curate si fara particule abrazive dintr-un put,fantana sau vas tampon in diverse aplicatii de uz domestic, alimentare cu apa a microintreprinderilor si mici sisteme de irigatie in agricultura si horticultura.
Bun... descrierea era mai ilunga insa eu am scos esentialul. Ce am inteles eu ... este ca daca dintre voi este cineva care sta la casa, are fantana si gradina ...aceasta pompa ii este o minune la casa .Sau ca aceasta pompa o ajuta sa isi traga apa in casa si sa nu mai ia apa direct din fantana.Stiu ca la tara la bunica inca mai sunt fantani ...din acelea cu roata ...chiar mi-e dor de acele vremuri cand ma uitam la ea ..cum dadea drumul la galeata in fantana si apoi invartea de roata si scoatea apa rece si proaspata din put. Frumoase vremuri ...insa acum cum lumea s-a emancipat, si totul e mai comod ...de ce sa nu iti curga apa din perete ...vorba aia  :) 
Si uite ca ... v-am spus cateva vorbe pe intelesul nostru al femeilor despre lucruri barbatesti :) O pompa submersibila nu imi trebuie momentan poate pe viitor insa o incalzire in pardoseala ... cred ca am sa imi pun sotul sa se ocupe... acum ca stiu despre ce si cum :))..
Voi va mai ocupati din cand in cand si de treburile barbatesti de prin/pe langa  casa ?