Hai la nunta ....sau la botez

Nu nu ma mai marit si nici nu fac inca un alt bebe :)  Cu toate ca mi-ar placea sa mai repet odata noaptea nuntii .Am fost mult prea stresata in noaptea nuntii si mi se pare ca a trecut prea repede .Au  venit mai multi invitati decat am preconizat si atunci agitatie ... repede s-au facut mese ... ospatarii s-au organizat frumos si totul s-a rezolvat insa ...cele care ati fost deja mirese stiti cum e ...stresul e mare ..invitatul X  se simte confortabil ? Invitatul Y are tot ce trebuie pe masa . Oare tuturor le place muzica , de ce nenea din colt nu iese la dans, de ce doamna de acolo nu a mancat tot din farfurie ...intrebari peste intrebari ... pana dimineata trec,... si de multe ori vezi cat de bine s-au simtit ..la sfarsit cand primesti plicul.
Noi cam asa suntem... mergem pregatiti cu o suma .. si in functie de cum ne simtim mai punem , mai luam sau lasam asa ... :)
Oricum o nunta incepe de la invitatii .Invitatiile sunt primul lucru cu ajutorul carora iti vei face o idee despre cum va fi nunta .
De multe ori o invitatie de  nunta iti poate da un indiciu despre cum sunt mirii , asta daca nu ii cunosti foarte bine .Mie spre exemplu imi plac mult invitatiile haioase .Haioase atat din punct de vedere estetic dar si ca text. 
Invitatii nunta Deluxe Cards

Am niste prieteni buni ,care la nunta lor m-au invitat pe cateva versuri din Caragiale . Au spart monotonia... Mirele si miresa va invita la nunta.. bla bla bla..
Au avut un text haios original ..care mi-a placut extrem de mult .Eu ii stiu pe ei ca un cuplu vesel si plin de viata ...iar acea invitatie mi-a confirmat ...nunta a fost precum m-am asteptat ...haioasa si plina de surprize .
De asemenea si la un botez ...o invitatie face toti bani .. eu din pacate nu am avut la cel mic ..pentru ca nu am avut un botez cu mare fast , a fost ceva micut ,restrans in familie.Insa pentru cele care organizeaza o petrecere pentru botez si invitatia trebuie sa fie pe masura .
O invitati cu imaginea copilului ar fi una interesanta .
Asta imi place tare mult .. eu spre exemplu am un magnet de frigider cu  chipul micutului meu ...Troneaza acolo de cand avea el cateva lunite ....Mi se pare un lucru foarte frumos.Daca la o nunta ... sti cine sunt miri ...poate pe unul il cunosti mai bine pe unul mai putin..La un bebe slabe sansa sa il cunosti mai ales daca botezul se intampla mai repede ..asa cum a fost la noi, la nici 1 luna din zile ..
O imagine cu chipul sau mi se pare ca e un cadou nestemat ...pentru invitati .
Cam asa e parerea mea despre invitatii .
Iar daca sunteti curioase wikipedia da mai multe informatii despre invitatiile de nunta .
Voi  ce parere aveti despre ele ?