Black FRIDAY sales

Black friday inca mai e valabil... nebuni emare saptamana trecuta, , de fapt week-endul trecut ... nebunie mare si week-endul acesta.Multe din magazinele online , au din nou oferte de nerefuzat si daca aveti cu ce... sau aveti nevoie de ceva ... ati pus ochii pe ceva .. eu zic ca acum e cel mai bun moment .... Astazi va prezint 3 dintre site-urile mele preferate ...Toate  3 au oferte de nerefuzat ...unele mai bune ca altele.Voua nu va ramane decat sa intrati , sa priviti  , sa comparati sa va alegeti ce credeti ca va este de trebuinta sau ce va place si sa ii dati drumul comenzii :)

Primul dintre site-urie mele preferate este Sheinside oferte bune .. preturi si callitate pe masura 

Click on banner
Un alt magazin online preferat este Oasap 

De asemenea ca si Sheinide au oferte bune . preturi ok iar calitatea nu se compara cu a altor site-uri unde pretul unei rochii e de 6$ dar nu o poti purta decat o data. si asta in cel mai fericit caz .

Click on banner


Si daca nici una din cele doua oferte de mai sus nu v-a satisfacut , atunci ce ziceti de Amiclubear ... eu sincer nu am cumparat de la ei nimic pana acum  nu demult. ... prima mea comanda la ei pe site e pe drum .Insa imi plac preturile lor ...sunt bune .. vom vedea si calitatea insa ce am vazut pe la restul fetelor ce au comandat deja...totul pare ok ...

Click on banner 


Eu nu pot decat sa va urez spor la shopping si daca v-ati ales cu ceva din tot black friday-ul astept sa vad si eu ...ce v-ati luat .Sunt curioasa de fel :)



Etichete: