Black friday la piese auto

Vi se pare anormal black friday la piese auto ?Mie nu .. din contra mi se pare un lucru extrem de bun .Eu una nu am masina , insa acest articol in scriu pentru voi restul care aveti masina in curte .Oricum ma numar printre putini oameni care nu au masina :)3/4 din Romania au si acest Black Friday vine ca o binecuvantare .
Avand in vedere preturile pieselor auto sunt destul de scumpicele orice reducere e bineventa.Dupa cum am zis eu nu am masina , insa am prieteni care au .Au parintii , au cumnatii ...stiu cum e..cand se strica ceva la masina.. si dai bani pe aia , dai pe aia....
Acum cum suntem in prag de iarna , trebuie cauciucuri de iarna .. preturile sunt destul de maricele si avand in vedere ca o masina are 4 roti ...4 cauciucuri fac o mica gaurica in buget.Insa daca vei cumpara cu cap toate aceste lucruri pot fi evitate .


 Si aceste anvelope nu se cumpara asa ...dupa ochi sau ureche trebuie sa se potriveasca masinii.Bine dar lucrurile acestea un sofer le stie .
Daca ai cauciucuri de iarna,,, ai pasit cu dreptul pe zapada :) 
Si pentru a putea conduce cu siguranta trebuie verificate si franele. Daca franele nu tin, atunci nici nu mai are rost sa te urci in masina.Placutele de frana sunt mult mai ieftine decat  o anvelopa , asta chiar daca sunt  o piesa importanta pentru masina. 
Cam asa arata niste placute de frana... asta pentru cine nu stie ... sau pentru cele care nu au masina.
Aceste placute sunt pentru un matiz , am cativa prieteni care au matiz , asa ca acest articol e oarecum cu dedicatie :)
Prieteni dragi ..verificati franele inainte de a pleca de acasa..daca nu mai tin .cumparati altele noi  ...black friday se apropie si puteti sa va faceti plinul :)

Si din cate stiu eu , orice sofer trebuie sa aiba in portbagaj o roata de rezerva si un pachet de revizie .
Un asemenea pachet contine 1 filtru aer , 1 filtru ulei , 1 filtru benzina,  1 bidon 4L ulei MANNOL. Produsele pot varia in functe de masinia. Stiu de la cumnatul meu , ca mai mereu cand plecam la drumu zicea ca trebuie sa schimbe uleiul .Deci consider ca sunt lucruri importante si trebuie sa se afle neaparat in masina .
Asa ca dragi soferi ...eu zic sa asteptati cu nerabdare Black friday.. surprize si preturi incredibile va asteapta 


Motorvip a pregatit peste 85.000 de accesorii auto , piese auto , tuning ,jante si anvelope care vor avea preturi reduse de Black Friday

- Motorvip.ro ofera fiecarui client care plaseaza o comanda un voucher cu o valoare de 3 ori mai mare decat valoarea comandata, promotia fiind oferita exclusiv de Black Friday.