Universul lenjeriilor

Dormitorul e una din camerele cele mai importante din casa.Dormitorul e locul unde te relaxezi si te pregatesti sufleteste si trupeste pentru ziua ce urmeaza .
Lenjeria este un lucru important in dormitor .Alaturi de varul de pe perete care si acesta te linistete ...(dupa parerea mea.)  si lenjeria de pe pat joaca un rol important in linistea si somnul tau .
Acum  in ultimul timp ..au aparaut lenjerii care mai decare mai deosebite , 3d , 4 d ,una mai deosebita ca cealalta thanksgiving sales 2014 3D bedding e o sectiune pe Beddinginn.com unde gasiti lenjerii la reducere 




Cum sa nu dormi linistiti si cum sa nu ai vise frumoase cand dormi intr-o asa o lenjerie ? 
sau cum sa nu crezi ca dormi pe un camp ..cand pui capul pe o asemenea perna 


Iar cea mai tare chestie e ca pe Beddinginn.com am vazut reduceri  Tranksgiving saless 2014 discount comforter sets .
Unul din seturile la reducere care mi-a atras atentia a fost 


Perfect atat pentru tine ca adult dar si pentru un copil .
Cum sa nu dai 50-60 $ pe o asemenea lenjerie .?Cam atat costa si la noi o lenjerie de pat insa aceasta e cu totul si cu totul deosebita .Nu dormi la tine acasa, la tine in pat cu siguranta.Esti intr-o poveste ...ce poate fii mai frumos ?

Ziceam ca lenjeria de mai sus e deosebita .. dar asta la ce categorie se incadreaza ....

O printesa cu o rochie de fluturasi ... ce poate fi mai frumos  .
In categoria Thanksgiving sales 2014 3d bedspreads 
veti mai gasi si alte modele asemanatoare la preturi incredibile.Reduceri de la 50 %
Si o ultima lenjerie ..pentru iubitoarii de mare ..
Eu una nu m-am putut hotara care e preferata mea. Una mai frumoasa ca cealalta si cu o asemenea lenjerie cu siguranta as dormi neintoarsa.
Mai ales daca as avea una ca cea din urma prezentata cred ca as vrea sa stau toata ziua in pat ...as zice ca sunt la mare...N-as mai iesii din apa.. sau as sta toata ziua la bronzat pe plaja  :))) 






Etichete: