Review -Rimmel Stay Matte mousse

De cand nu prea mai am probleme cu tenul , nu prea mai folosesc fond de ten.Bine folosesc pentru uniformizarea culorii tenului ,insa nu imi mai fac atatea probleme cum imi faceam inainte.Sa fie un fond de ten cu acoperire medie spre mare, sa reziste mult si bine pe ten sau sa nu se vada ca o masca pe fata .
Acum caut ceva light , ceva asemanator unui bbcream sau chiar un bbcream.Da... trebuie sa pun pe whislist si varianta asta.

Da si dupa cum va ziceam acum ca nu mai caut un asemena fond de ten..uite Domnle' ca am gasit unul care sa corespunda cerintelor mele :).
Cand l-am comandat cu gandul ca vreau un fond de ten care sa imi matifieze tenul.Am cateva fonduri de ten care sunt ceva mai light cu efect satinat  ,mai luceste tenul....
Ma gandeam la un asemenea fond de ten pentru ca mi se pare mai potrivit pentru aceasta perioada.Pe timp de vara merge un fond de ten cu o tenta mai luminoasa insa acum ...am vrut ceva sa imi matifieze tenul. sa nu mi-l incarce si sa para totul natural ....ca si cum atunci m-am trezit :))
M-am ghidat putin si dupa faptul ca am incercat  celebra pudra Stay Matte tot de la Rimmel care este o printre cele mai bune pudre pe care le-am incercat si pretul...pretul este unul incredibil de mic .
Cam asa sta treaba si pentru acest fond te ten , calitate la pret mic .
Cantitatea este de 30ml, ca si la orice alt fond de ten si tine  o perioada buna de timp .Oricum este valabil 18 luni de la deschidere.
Recipentul este unul dragut , mi-ar place sa fie cu pompita ,dar din cate stiu eu Rimmel au deja vreo 3-4 fonduri de ten in acest gen de recipiente.., ma gandesc ca vor si ei sa mai schimbe :)
Oricum m-am invatat cu recipientele cu pompita si mi se par mult mai usor de utilizat si mult mai igienic.E dar nu ma deranjeaza nici asa ...poate mai mult m-ar fi deranjat daca recipientul era un borcanel ..asa cum se obisnuieste pentru fondurile de ten spuma.Pentru ca da acest fond de ten  Rimmel este spuma.
Are o consistenta aerata si placuta la atingere....Imi placee atat de mult ...
Din pacate pentru mine nu am nimerit nuanta...
In poze si in realitate pare o nuanta inchisa , cand am vazut prima data am zis ca urmatorul fond de ten va trebui sa fie unul deschis la culoare sa le pot combina si sa il pot purta.
Mare mi-a fost mirarea cand l-am pus pe ten si eram alba ca varu ' .Nu stiu ce propietati are  insa l-am incercat pe ten si  asa simplu fara al combina cu un alt fond de ten si m-am speriat , cred ca daca il combinam cu un altul deschis asa cum ma gandem ...  puteam  realiza foarte usor un machiaj de hallowen ca tot se apropie.
Imi iesea un machiaj de fantoma foarte reusit :))


Este nuanta Ivory 100 .
Mai sunt Soft Beige 200,   Classic Beige 201 ,  True Ivory 103 ,  Sand 300 .Am ales o nuanta de mijloc.. sand mi se pare foarte inchisa in poze , beige-urile mi se pare ca prea ma ingalbenesc la fata si ma gandeam ca un ivory imi va fi potrivit insa m-am inselat categoric.Nu ma ingalbeneste ci ma innalbeste :)) Noroc ca am vreo doua fonduri de ten mai inchise si am cu ce sa le combin.
Arata foarte bine pe ten , nu incarca i dupa cum am spus ..spuma il face sa aiba  o consistenta aerata si placuta la atingere.Se intinde foarte bine pe ten.
Incepe sa imi placa din ce in ce  mai mult produsele de la Rimmel.Ieftine si bune.. cam asta ar fi sloganul meu pentru ele .

Il gasiti pe Aoro.ro
Pret 20lei
Cantitate 30ml
Valabilitate 18luni de la deschidere
Disponibilitate 5 nuante
Nota mea 9,8 
Cine a mai incercat acest fond de ten ? Ce parere aveti ?Cum vi se par si produsele Rimmel in general ?

Etichete: ,