Review -Parfum Beyonce Heat

Va era dor de un review ? :)) 



E daca da , atunci astazi vreau sa va povestesc cate ceva despre un parfum,parfum aflat in topul preferintelor mele in momentul de fara . Parfumuri am , in jur de 20 cred sau chiar mai bine .Majoritatea sunt de la Avon si mereu mi-am zis trebuie sa am si eu un parfum in adevaratul sens al cuvantului.Un parfum sa ma dau astazi si sa mai miros si saptamana viitoare.Un parfum chiar daca persistenta lui e mare sa nu fie si un parfum greu si gretos .Mie imi plac parfumurile dulci si poate pentru unii care trec pe langa mine le se face rau :)Un parfum care sa fie suptil si placut .
Am avut cateva incercari insa ori nu am nimerit eu parfumurile originale ori nu mi s-a potrivit mirosul si asa am ramas la parfumurile de la Avon unde inainte de a-mi comanda unul cer mostra sau il pot mirosi in paginile parfumate .Pentru ca imi doream sa schimb ceva mi-am zis acum ori niciodata  :)) Am inceput cautarile pe Aoro si am  gasit cateva parfumuri si accesibile la pret si ok ca si compozitie ,la ceea ce cautam eu.Asa mi-ar place sa am multe parfumuri din cele prezentate pe site , insa nu se stie niciodata ce imi rezerva viitorul si poate incet incet incep si imi cumpar cate unul .
M-am oprit chiar si la Avril Lavigne Black Star insa nu este in stoc de ceva timp asa ca mi-am ales cu mare ce greu Parfum Beyonce  Heat .
Si Black Star are in componenta sa vanilie si mosc  doua din ingredintele mele preferate . Oricum posibil ca pe viitor sa mi-l comand si pe asta , ingredientele lui ma fac tare curioasa .Si pentru ca deja am deviat de la parfumul meu , despre care vreau sa va vorbesc .... va zic pentru inceput ca Beyonce si-a inceput cariera in 1990, ca si cantareata. Dominata de un exces de ambitie si diligenta, aceasta s-a indreptat si spre alte domenii, ca de exemplu lumea modei. Din aceasta pozitie, i-a fost destul de usor sa evolueze catre crearea propriului parfum. Flerul si influenta directa a cantaretei a ajutat la lansarea pe piata a unui parfum modern si cu stil.
Ce m-a atras pentru prima data a fost sticla. O sticla frumoasa, rosie si un model deosebit  , v-am zis asta m-a atras prima data.
Dupa contactul vizual ...  m-am uitat la pret .Desi e o apa de parfum pretul este incredibil de mic . Pentru 100ml platesti doar 72 de lei iar pentru 50 de ml pretul este de 59 lei .Pentru parfumul lui Avril Lavigne doar 50ml costa 130 lei .Eu zic ca m-am incadrat bine .
Avand in vedere ca parfumul este de la Beyonce pretul mi se pare mic .Facand o comparate cu alte parfumuri ale altor vedete .
Dupa ce am vazut sticla si pretul incantator m-am uitat sa vad ce compozitie are parfumul.Sa stiu ma arunc sa il cumpar sau nu .
Heat de Beyonce este un parfum Oriental Vanilat de dama. Heat a fost lansat in 2010. Heat a fost creat de Claude Dir si Olivier Gillotin. Notele de varf sunt extras din portocala amara, orhidee, piersica, magnolie; notele de mijloc sunt mosc, caprifoi, migdale si pricomigdale; Notele de baza sunt ambra, boabe de tonka si Sequoia.

Mi-am zis daca se incadreaza in categoria Oriental Vanilat - clar este de al meu si nu are cum sa nu imi placa :) 
 L-am comandat fara sa-l miros ca si restul parfumurilor mele ce nu sunt de la Avon si din fericire nu am dat gres  . Este dulce dar nu intr-un mod gretos si sintetic, ci are un miros subtil, vanilat, predominante sunt notele de piersica, mosc, ambra, migdale.
Si la capitolul longevitate  sta bine eu apreiez parfumurile pe haine.Imi place cand scot o haina din dulap si inca mai miroase chiar daca eu m-am dat cu parfumul ala acum vreo 2 zile .
Pe piele miroase doar cateva ore insa pe haine dureaza mult mai bine . 
Nu e nevoie sa dau multe pufuri si desi il folosesc de mai bine de o luna ... nu am consumat foarte mult din parfum .
Ca si o concluzie imi place destul de mult acest parfum si as incerca si celelalte parfumuri  Beyonce . Beyonce Midnight Heat sau Beyonce Heat Wild Orchid ( contine lapte de cocos -yammy ).
Cand si-a lansat parfumul Beyonce si-a lansat si un video de prezentare .Il puteti urmarii mai jos. 


Voi ati incercat vreun parfum din cele care  v-am povestit eu astazi ?

Etichete: ,