Review lip gloss Long_wearing si creion Ultra Copper by Flormar

Cand am primit cele 3 produse cadou de la Flormar m-am bucurat tare ...
O bucurie a fost baza de machiaj ,iar a doua a fost luciul de buze .Am inceput sa mai arunc din luciurile vechi. unele s-au terminat iar altele au cam expirat ..Trebuie sa imi reinnoisc colectia ...asa ca Flormar a contribuit din nou la implinirea gandurilor mele :))
Am 2 sau 3 rujuri Flormar si imi plac la nebunie si nuantele si textura si cum se comporta pe buze si tot.Trebuie sa imi iau cateva neaparat sunt prea frumoase .
Acum dupa ce am incercat si lip glossul  LONG_WEARING pot spune ca mi-a placut mult si acesta si poate oricand inlocuii rujul. 
Persistena e destul de maricica , chiar daca mananc sau beau .Nu usuca buzele si arata super .
Eu am nuanta 422 
dar pe site si in magazine gasiti  in 17 variante.Este de unde alege nu  ? :)


 Nu am aplicat un strat gros ...este o culoare draguta si chiar daca la prima vedere pare mai inchisa pe buze e mult mai frumoasa.


Pretul este de 22 de lei pe site si are 15 ml .Un pret acceptabil pentru o rezistenta si culoare frumoasa .

Despre creionul Ultra  pot sa va zic ca este primul creion de la Flormar pe care il detin si al  doilea creion gel .


Imi place mult consistenta lui si pigmentul .Rezista foarte bine pe ochi .

Cam asa arata la lumina naturala.
Nu stiu ce as putea sa va mai zic.L-am folosit de foarte multe ori atat simplu cat si pentru a-mi completa machiajul .
Nu cred am surprins foarte bine ...ceea ce trebuia ...





Etichete: ,