REVIEW: Gel de curatare cu rodie si goji ANIAN

Pe la inceputul lunii va aratam pe pagina de facebook  ce bunatati am primit de Triodelux .

Am fost tare incantata de ceea ce am primit.Am tot vazut la fete  prin blogosfera de produsele de la Anian si am vazut ca erau si sunt tare laudate .Imi doream sa incerc si eu si chiar eram in cautarea unui gel de curatare.M-au nimerit complet atunci cand au hotarat sa imi trimita aceste produse.Crema de corp la fel era pe terminate si asta mi-a prins bine ...mai ales ca e si cocos cu vanilie ...Yammy .
La capitolul geluri de dus sttau mai bine ..am un oarecare stoc :) dar acest gel de dus imi place si le-am cam lasat deoparte (deocamdata ) pe cele care le aveam incepute.
Am sa va povestesc alta data despre celelalte 2 produse .Astazi ne axam putin pe Gelul de curatare cu rodie si gojie Anian .
Descrierea produsului suna cam asa :
"Contine extracte din goji si rodii care au proprietati antioxidante. Elimina punctele negre, curata tenul. Testat dermatologic. Nu contine coloranti. Previne aparitia excesului de sebum. "

Parerea mea :
Produsul imi place  il folosesc alternativ cu un alt gel de curatare dar am sa va povestesc alta data .Dimineata imi curat tenul cu acest gel , l-am folosit si dupa demachiere si imi place ca imi curata foarte bine tenul.Bine eu il si folosesc cu un burete de celuloza sau cu o perie de fata .Tenul meu arata bine dupa ce il folosesc nu pot sa va zic daca si usuca tenul pentru ca eu de obicei dupa ce ma spal aplic crema .Fie ca e dimineata sau seara eu aplic crema.In cele 30 de min sa ziceam dupa ce m-am spalat si nu am aplicat crema nu am simtit nimic in neregula pe ten.
De asemenea nu imi irita tenul , nu mi-au aparut cosuri si  sunt multumita din acest punct de vedere.Chiar in seara asta am incercat o demachiere cu el.Adica am pus produs pe buretel si am sters tot si machiajul ochilor si al fetei :) Surpriza la testul cu discheta demachianta ...aceasta era alba ...deci nota 10 din punctul asta de vedere. 
Are un miros subtil  fresh care imi place .Consistenta sa este cam subtirica , ma deranjeaza si nu prea.. Dar mi-ar fi placut daca aceasta consistenta ramane asa , ambalajul sa fie o sticluta cu pompita ,sau eventual sa se mai lucreze la consistenta .La mine curge pe burete insa restul fetelor ce nu folosesc burete pierd produs uneori. 
 Dupa cum se poate observa si in poza.. are o consistenta lichida ...gaura recipientului e cam marisoara si se prelinge produs inutil. 
Trecand peste acest aspect trebuie sa stiti ca produsul acesta costa doar 22 de lei .
Partea si mai buna este ca desi are o contitate de 150ml  , nu e nevoie sa consumati mult produs pentru o spalare.Doar in cazul in care il pierdeti.
Eu il am deja de o luna aproape , recunosc l-am folosit zilnic doar dimineata si nu stiu daca am consumat din el un sfert.Este rentabil in vreo 4-5 luni sper sa il termin :))Daca ma chinui putin il termin si mai rapid ,dar cu siguranta va intra pe lista produselor pentru recumparare.Chiar se merita .

Testat dermatologic.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 150 ml.

Preț 22 lei
Se poate achiziționa de pe site-ul :
www.triodeluxe.ro



Voi ati incercat pana acum Gelul de curatare cu rodie si goji  ? 

Etichete: , ,