joi, 2 octombrie 2014

Ootd - Fusta closh si pantofi cu dantela


Afara ploua , dar eu am ramas in urma cu postarile .Pozele sunt facute acum vreo doua saptamani cand era cald si frumos afara.Dimineata ma uitam la meteo si arata la Suceava 9 grade iar in restul tarii peste 16-17 grade.Deci daca se continua asa trebuie sa imi iau gandul de la tinute mai subtirele .

Nu am mai purtat de vara trecuta fusta asta.Imi place tare mult dar vara asta  cum nu prea a fost vara nu am avut cand sa  o port .De fapt in afara de cateva rochite nu am purtat nimic de genu'.Poate am sa imi iau revansa vara viitoare :) 
Oricum cum vremea a fost blanda si  frumoasa mi-am facut curaj si mi-am scos fustita la plimbare.Cum pantofii asta nu i-am purtat decat odata ,am zis ca e cazul sa iasa si ei la plimbare.Fiind din dantela si mai pretentiosi mi-a fost mai greu sa ii port ziua.. dar acum eu zic ca i-am potrivit bine .
Voi ce alte ideei mi-ati da pentru a purta pantofii astia superbi ,pe timp de zi .


Camasa Dressve
Fusta Zara 
Pantofi Lovelyshoes
Geanta Idm 
Cercei Here 





                                                                    Mda stau cam cocosata  :(








Share:

13 comentarii:

  1. Frumusei pantofii si fusta imi place si bratara e asa cute <3

    RăspundețiȘtergere
  2. draguta gentuta
    si pantofii sunt speciali!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place fustita. Si pantofii sunt deosebiti

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba tinuta iti sta super asa.
    Imi plac pantofii fff frumosi, am si eu o pereche din dantela dar ii iau doar seara cu o rochie eleganta, eu asa cred ca merg mai bine seara, cum si o rochie din dantela tot seara pt ca danteka este un material elegant si frumos
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place toata tinuta tadar ceel mai mult imi plac pantofii si gentuta.Pe Fb.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  6. Pantofii sunt cei mai smecheri din toata tinuta, cel putin asta e parerea mea! <3 Dar si tinuta in sine e faina, as purta ceva asemanator cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  7. esti foarte draguta....te invit pe blogul meu www.myab.me mi-ai face placere pupici mia

    RăspundețiȘtergere
  8. Cât de frumoși sunt pantofiiiiii :x :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Pantofii sunt foarte draguti,fusta e frumoasa si iti sta bine :) imi plac foarte mult si accesoriile <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place fusta si detaliile de la camasa sunt interesante. <3 Kisses, G

    RăspundețiȘtergere