O jacketa versatila

Mda..ati auzit/ vazut bine.. o jacketa versatila .Adica o jacketa ce o poti purta si intr-o  tinuta casual si la una office sau de ce nu intr-o combinatie cu adidasi.Am vazut ca se poarta combinatia asta ..palton gros ... si adidasi.Eu nu am incercat inca dar avand in vedere ca am deja un palton pe drum..si o pereche de snickersi ..orice e posibil.Si da , am un palton pe drum..dar mai vreau unul , tocmai de aceea cautand si cautand ceva dragut si pe placul meu am dat de Oasap ..Oasap e unul din magazinele chinezesti unde produsele se ptrivesc cat de cat ca marime... adica se apropie foarte tare de real.. Din restul magazinelor imi iau haine marimea L ca sa imi fie si mie bune. de la ei ...S sau M exact marimea pe care  o port.
Dupa cum v-am zis paltonul acesta mi-a atras atentia pentru lejeritatea cu care se poate combina orice cu el.






Spuneti si voi daca nu da bine in orice combinatie ...
Chiar daca si eu sunt sceptica in a purta paltonul in combinatie cu adidasi cand ma uit la poza de mai sus parca parca prind curaj si mai mai ca as purta .
Ce nota eleganta ii da si unei tinute office sau chiar si celei casual .
Mie una imi place .Pare gros si potrivit pentru toamna asta friguroasa sau chiar si pentru la iarna .



Si ghetele tot de pe Oasap sunt si imi cam fac cu ochiul.Mie frica de marimi , ca nu prea am eu noroc la papuci pe site-urile astea .
Paltonul il gasiti aici (click to shop) la doar 39.90 .Daca mai comandati ceva pana la 50 $ veti avea si transportul gratuit .In caz contrar transportul costa doar 6 $ .


Ce ziceti ? Mie una imi place modelul si materialul si nu se stie ...poate va fi al meu ...

Etichete: ,