Lady Shoes sau 1+1 gratis

Imi doresc sa am o camera mareeee , mareee si in ea aranjate rafturi rafturele .Ce sa fie pe rafturi ?Incaltaminte bineinteles ...cat mai multa incaltaminte ....
Mi-as dori sa am cate o pereche de incaltari pentru fiecare moment al zilei ,pentru fiecare zi a saptamanii .In fiecare zi sa imi schimb pantofii si sa am mereu o pereche care sa mi se potriveasca tinutei alese .
Daaa vise stiu  ,m-am uitat prea mult la tv .
Si pentru ca pentru toamna asta nu prea am cu ce sa ma incalt ..asta zic eu , pentru ca daca imi veti intreba sotul sau alt membru din familie nu este de acord cu mine .Mi-am cumparat chiar si un faftulet sa imi pun doar  papuci mei insa nu imi ajunge si mi-am mai pus ceva si pe la sot :))
Oricum v-am zis nu am de ajuns nu am ce imi trebuie asa ca am plecat in cautare de pantofi de dama  sau ceva ghete de toamna/iarna .
In cautarea mea.. am gasit o oferta de genul 1 +1 gratis .
Mi-a atras pe loc atentia si nu am mai putut sa plec de pe site si sa mai caut in alta parte.
Lady Shoes este magazinul si promotia suna cam asa .Cumperi un produs si primesti un al doilea gratis .Produsul cu pretul mai mic iti va fi scazut automat de un operator atunci cand faci comanda .
Asa dar cum eu vreau si de aia si de aia :)) mi-am ales 4 perechi  de cizme si ghete




Pentru cele doua perechi in mod normal ar trebui sa platesc 218 lei 


Iar pentre cele doua as avea de platit 178 de lei.
Toate acestea in mod normal :)Bine daca mai pun si faptul ca produsele sunt si reduse  , suma ar fi una si mai mare .
Si totul calculat la oferta de 1+1 totalul meu pentru 4 perechi de cizme si ghete ar fi de 218 .Dupa cum s-ar zice primele 2 perechi le platesc iar celelalte 2 in valoare de 178lei le primesc gratis .
O afacere grozava .Mi-ar fi placut daca pe site  as fi gasit si incaltaminte pentru barbati sau pentru copii .
Sa cumperi pentru toata familia cate 2 perechi de incaltari cu aproximativ 300 de lei .Super nu ?
Ce ziceti oferta e de nerefuzat nu  ?
Ati pus ochii pe ceva ?

Etichete: