joi, 16 octombrie 2014

Hallowen-ul cu surprize

Hallowen-ul se apropie cu pasi repezi .Toata lumea se pregateste de aceasta sarbatoare .Chiar daca este o sarbatoare imprumutata de la americani si romanii sarbatoresc care mai de care sau cel  putin eu asa  am observatDaca gospodinele pregatesc preparate culinare , fetele fashion isi cauta tinute sa se potriveasca acestei sarbatori si chiar tinute pentru seara de Hallowen cand fiecare se costumeaza cat mai infricosator ..sau nu  :)

Sheinside deja au dat start cumparaturilor .... Produse care mai de care cu cranii sau paianjeni .

Acest pulover e imi place si l-as purtat nu numai de Hallowen





Blugii astia la fel imi plac si i-as asorta cu puloverul de mai sus




Blugii si puloverul asortat cu acest plic 


I-ar pata de culoare ar fi aceasta colier ....draguta 





Ce ziceti ati purta o  asemena tinuta de Hallowen ?



Fashion Lovers

IT IS SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL TIME.

3 Gifts For You !Full Of Surprises!




Share:

11 comentarii:

  1. La un party cu aceasta tema ... merge

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase produsele alese de tine, pupici!
    http://www.xcentrica.ro/tendinte-toamna-imprimeuri-grafice/

    RăspundețiȘtergere
  3. oommgg!!! <3
    pulovarul, blugii, plicul!!! tinuta perfecta pentru mine :))

    RăspundețiȘtergere
  4. tinuta e superba,insa plicul e preferatul meu :) pup Mia
    www.myab.me

    RăspundețiȘtergere
  5. Pantalonii sunt superbi, iar plicul merge perfect cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac si pulovarul si blugii! Deja imi imaginez si cu ce combinatii le-as purta! :))) Si nu numai la o petrecere de genul, chiar si ocazional in oras, sau de ce nu, si la work, dar depinde de si de work,,unde e emai lejer asa. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. super toate produsele,dar in special blugii sunt preferatii mei,pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Puloverul e tare dragut, chiar merge purtat si cu alte ocazii.

    RăspundețiȘtergere