vineri, 10 octombrie 2014

Hallowen is comming

Hallowen se apropie cu pasi repezi .Toata lumea se pregateste de aceasta sarbatoare .Chiar daca este o sarbatoare imprumutata de la americani si romanii sarbatoresc care mai de care .Daca gospodinele pregatesc preparate culinare , fetele fashion isi cauta tinute sa se potriveasca acestei sarbatori si chiar tinute pentru seara de Hallowen cand fiecare se costumeaza cat mai infricosator ..sau nu  :)

Sheinside deja au dat start cumparaturilor .... Produse care mai de care mai "infricosatoare "

Acest pulover e imi place si l-as purtat nu numai de Hallowen



Blugii astia la fel imi plac si i-as asorta cu puloverul de mai sus




Blugii si puloverul asortat cu acest plic 


I-ar pata de culoare ar fi aceasta bratara ....draguta 





Ce ziceti ati purta o  asemena tinuta de Hallowen ?



Fashion Lovers

IT IS SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL TIME.

3 Gifts For You !Full Of Surprises!




here: SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL--Round 1

Share:

7 comentarii:

  1. AS purta , de ce nu ... sunt foarte haioase

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-au fugit ochii la plic si pulovar!!!!!!!!! Desi plicul ar fi preferatul meu.. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Plicul imi place ,in rest nu m-as vedea imbracata cu pulovarul si blugii .Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Plicul imi place ,in rest nu m-as vedea imbracata cu pulovarul si blugii .Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  5. As purta!! Imi plac hainele care ies in evidenta cu ceva

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie nu prea imi plac capetele de morti pe haine. Blugii si puloverul imi plac, dar fara acele capete :))

    RăspundețiȘtergere