E vremea rochitelor

Da ..anul asta am purtat rochite cum n-am purtat pana acum niciodata.Nu stiu ce m-a apucat dar imi plac din ce in ce mai mult .Am rochite dar pana acum am purtat doar primavara si vara .din acelea subtiri ..Din aceasta toamna , m-am pus pe purtat serios si din acestea mai groase si ma bucur ca am facut pasul asta.Oricum nu am purtat toata vara cum am purtat acum de cand e toamna .
La cat de frig s-a facut  la mine acum... trebuie sa imi reinnoiesc mica mea colectie de rochite de toamna/iarna .Oricum daca dau un ochi pe  Dressve cu siguranta gasesc eu ceva dragut si grosut ..Doar nu de geaba se numeste site-ul DressVe :)) 

Chiar v-am aratat azi pe facebook o rochie mai groasa perfecta pentru vremea de afara .Si pentru ca incet incet colectia depapuci mi se mareste si am cu ce combina diferite haine , ma gandesc serios pana da frigul cel naprasnic sa port rochite cu ciorapi mai grosi  .
Rochita asta rosie de mai jos ,nu imi dau seamana foarte bine ce material este insa ...pare o rochie ce merge purtata zi de zi .Poate fi purtata simpla cu o pereche de ghete ...sau si cu o jacketa pe deasupra in special  dimineata cand e frig . Este o  rochita casual , poate fi n gasita  in diferite culori si pe deasupra e si  ieftina ..Perfecta pentru vremea de afara dupa parerea mea. 
Click Here 




Si pentru ca se poarte printurile ...si pentru ca e draguta rochia  :)As purta-o si in oras dar si intr-un loc mai sobru , serios .Un birou spre exemplu .


Click Here 


 Si aceasta  rochita zic eu  ca merge in orice moment al zilei ...chiar si la birou sau nu neaparat .


Click Here 


Click Here 

Si rochia pulover. .chiar vreau asa ceva,dar ceva mai lung ...

Click Here 

Voi purtati rochite toamna / iarna ? 

Etichete: