Black Friday or OMG Sale ?

Sheinside pe zi ce trece se intrec pe ei .Au reduceri care mai de care  mai interesante si mai mari .
Acum sunt 4 zile de reduceri pentru 4 produse diferite .Preturile sa va spun ca sunt foare mici .Cand am vazut prima data ma gandeam ca au gresit luna si au facut reduceri de Black Friday cu o luna mai devreme.
Cine nu si-ar dori ca black Friday sa fie in fiecare luna cel putin :))Barbatii cu electronicele si noi cu hainele , bijuteriile .
Cum Little Black dress nu se demodeaza  niciodata  si este potrivita oricarui eveniment  cei de la Sheinside au scos-o la promoitie si in felul acesta poate profita oricine de pret si si-o poate achizitionata fara nici o restrictie .
Doar astazi , adica mai aveti la dispozitie doar 7 ore ..in care va puteti achizitiona frumusetea aceasta de rochie la doar 8.90 $ . 



Maine 29.10. la promotie va fi scos un set de 8 inele aurii foarte dragute .De mult am eu pe lista de whislite un asemenea set .Acum e ocazia mai ales ca sunt reduse la doar 3.90 $

Iar in data de 30.10 promotie va fi un tricou cu dungi .Chiar daca vara sa dus , eu sunt de parere ca e mai bine sa iti faci iarna car si vara sanie.De ce sa nu profit de oferta si sa imi iau acum acest tricou la un pret de 7.9 $ .La vara voi avea ce sa port si voi scuti niste banuti pe care i-as da daca as lua tricoul in plina vara .


Cam acestea sunt promotiile pentru asa zis-ul Black friday din octombrie .Va ziceam la inceput de 4 zile dar v-am aratat doar 3 produse .Asta pentru ca prima zi cea de ieri am ratat-o .A fost un promotie acest superb cardigan din dantela  la doar 6,90$ .

Acestea fiind spuse nu pot decat sa va urez spor la cumparaturi !!! 



Lowest Price Sale, Best Deal for Women

Did you get the precious today?

Don’t be discourage if you don’t snap up one.

More surprising items are waiting for you.
Are you ready?

here: Lowest Price Sale, Best Deal for Women



Etichete: