duminică, 7 septembrie 2014

Ootd - zi de toamna tricou asimetric si jacketa burgundy by Tidestore

Ma bucur ca inceputul lui septembrie a fost si sper ca va mai fi de acum inainte calduros .Am avut parte de zile cu soare si ma bucura enorm treaba asta . Daca a fost caldut am reusit sa imbrac si noul meu tricou asimetric de la Tidestore.Toata vara mi-am dorit un astfel de tricou si uite ca in sfarsit il am .Poate multe dintre voi nu il agreati insa mie imi place .Jacketa am luat-o cu mine in caz ca voi sta mai mult prin oras si se va face racoare.Bine am facut pentru ca mi-a prins tare bine .Nu stiu daca da bine in combinatie cu tricoul insa a dat bine cu racoarea.  



Tricou Tidestore 
JacketaTidestore
Blugi Chicnova
Colier Mischa
















Share:

24 de comentarii:

  1. Frumoasa tinuta, ai asortat frumos piesele vestimentare :D Ador blugiiii!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am indragostit de tricoul tau!! Si de blugi

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa tinuta,colierul e superb <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice outfit!
    Thank you that you have written to my blog!
    http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte mult imi place modelul si lungimea tricoului, iar decupajele la umar arata sexy si feminin. Exceptionala tinuta ta!

    RăspundețiȘtergere
  6. jacheta ta imi place de mor ,, superb imi place totul la tinuta ta ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Geaca si imprimeul de pe tricou imi plac foarte mult! ♥
    Iti vine foarte bine aceasta tinuta mai sport.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac tare mult blugii si colierul!
    http://milionlineblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  9. nici eu nu am purtat pana in vara asta tricourile asimetrice :D
    iar acum am 2 :D si sunt tare mandra de ele
    esti o frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  10. That jeans are sooo nice. xa
    http://www.fashiondenis.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai de mine si de mine ce adorabili sunt blugii............ :O si tricoul e superb!! Ai asortat extrem de bine tinuta, iti sta foarte frumos imbracata asa. :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Tricoul are un model tare interesant si jacheta cred ca se potriveste tare bine cu tinuta :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ghizdavu iuliana simona ;imi place tinuta ,tinereasca ,la moda le-ai combinat foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  14. Humm bluza mi se pare mult prea lunga pentru a fi asorata cu tipul asta de jeansi. Eu as fi optat pentru unii skinny sau eventual o pereche de colanti.!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mersi Maya de idee ,chiar am sa incerc si varianta asta

    RăspundețiȘtergere
  16. imi place tricoul. l-as fi purtat cu o pereche de blugi skinny sau colanti :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu e prea pe gustul meu tinuta asta, tricoul iti pare foarte mare, daca il purtai cu ceva mai stramt, cred ca arata altfel... colierul e foarte frumos si jacheta imi place la nebunie!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Jacheta si colierul imi plac foarte mult, au culori numai bune de toamna. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Tinereasca si iti vine foarte bine .

    RăspundețiȘtergere
  20. Deci ..blugii..dementiali iar gecuta eu as fi asortat-o cu o pereche de ghete (dar eu asortez orice cu ghete asa ca nu ma baga in seama :P)

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place mult colierul, am si eu unul asemanator in wishlist <3

    RăspundețiȘtergere