Ootd : Rochie cu model tribal si pantofi culoare neon by Tidestore

Zilele trecute cand era urat si ploua ,ma gandeam ca e gata vara s-a dus ...vin ploi ,frig...dar vremea se pare ca tine cu mine :)Stie ca urasc ploaia si frigul....si avand in vedere ca vara nu prea a fost la mine,poate macar va fi o toamna calduroasa .Pentru ca a fost si ieri si astazi cald si frumos am profitat si mi-am scos pantofiori cei noi la plimbare.Pantofi cei noi sunt cumparati de pe Tidestore, un magazin dragut cu lucruri dragute si ieftine. Am cam intrat in dificutate si nici nu cred ca am ales combinatia reusita .Am mai avut o initiativa insa nu imi place nici o poza cum  ai iesit asa ca am ales o noua tinuta ,sper eu ca mai reusita decat prima.Dificultatea a fost data de culoarea pantofilor.Dupa cum am mai spus eu am comandat o culoare si mi-au venit alta .Dar daca e sa lasam culoarea deoparte ,vreau sa va zic ca sunt foarte comozi pantofi ,bine nici nu au un toc inalt.Am vrut o pereche sa ii port zi de zi ...chiar si cand ies cu copilul in oras .
Am ales o tinuta simpla ..o rochita si pantofii...sper doar ca am facut alegerea corecta ...
Astept cu nerabdare parerile voastre ,chiar si criticile sunt constructive pentru mine .
Asa dar.....



Rochie Local store 
Pantofi Tidestore 
Ochelari Avaglion












Follow and vote me

Lookbook

Chictopia 

Printrest


Etichete: