joi, 25 septembrie 2014

OOTD -Flower Power Dress

Acum ceva timp mi-am comandat de la Milanoo , o gentuta pe care am asteptat-o cu sufletul la gura ,Cand a vazut sotul meu ca iar dau comenzi online a vrut si el ceva. Si-a ales  acesti superbi tenesi.Prin august cand i-am comandat era cald si frumos, acum s-a cam racit vremea si nu prea mai e timp pentru ei.Insa am sa vii arat mai bine intr-o postare viitoare .



Geanta neagra mare am sa v-o arat astazi ,iar cea micuta e plina cu pensuleeeeee <3 .Pentru maine v-am pregatit un review la niste pensule , insa in curand am sa va arat si minunatiile astea .
Astazi vreau sa va arat o geanta super  ,imi place ca are 2 fete si imi place ca are manere .Bine are si 2 torti insa mie imi place sa o port in mana .
Si pentru ca vara asta nu prea am purtat rochii , de fapt nu stiu daca am purtat de 2 ori rochite... incep sa imi i-au revansa  :) Astazi o rochita flower power care imi place mult de tot .In curand si o alta tinuta cu o alta rochita :)

                                                                       Geanta Milanoo  
Cardigan TCM
Rochie Zara 
Dress Romwe 



                                                                               Prima fata
                                                                       A doua fata






Follow and vote me




Share:

22 de comentarii:

  1. Geanta, cardiganul si in special ghetele sunt adorabile. O tinuta superba pentru vremea care tocmai s-a racit! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce floricica esti tu in prag de toamna, doamna! Imi place mult geanta.
    Stiu si incaltarile, abia astept sa le vad mai bine. xo

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tinuta ta,mi se pare ca te prinde maroul bluzei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba tinuta,gentuta e minunata,arati super,imi place.

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, ce frumos e outfit=ul! Exact in aceeasi combinatie as purta si eu rochia doar ca in loc de platforme negre a alege niste bocancei maro cu tinte :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. E super tare geanta ta. Dar rochita imi place cel mai mult. <3

    RăspundețiȘtergere
  7. nice post dear!!lets follow each other!

    www.fashionizein.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult tinuta de azi, rochita, cardiganul, la care as fi preferat o curelusa subtire... ghetele sunt geniale!! Te prinde tare bine parul asa impletit, sa te mai vedem <3

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo, imi place foarte mult tinuta, este bine pusa in evidenta in a doua poza :)..pe banca

    RăspundețiȘtergere
  10. Tinuta asta imi place enorm de mult.
    In special, rochia, geanta si botinele. Si ai facut o alegere foarte buna, cu acel dres mat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult de tot fetelor :* aprecierile astea imi dau curaj si incredere in mine :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Superba tinuta! Kisses
    http://www.xcentrica.ro/escapada-la-roma-prima-parte/

    RăspundețiȘtergere
  13. Era sa nu te mai recunosc , un look chimbat , iti sta super cu coada aceea impletita .Ador gentile cu lant deci parerea mea este la superlativ . Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Superba tinuta,gentuta e minunata,arati super,imi place.

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba tinuta,gentuta e minunata,arati super,imi place.

    RăspundețiȘtergere
  16. place mult, ai gust, le asortezi (y) are si cine sa le prezinte, ce sa ma fac eu doi la metru :))) o tinuta super pt zilele de toamna ;)
    pupici si tine-o tot asa (y)

    RăspundețiȘtergere