vineri, 1 august 2014

Ootd -Pantaloni cu Mickey Mouse

De cand imi doream eu o pereche de pantaloni lejeri ,subtirei de vara si cu un imprimeu vesel .
Mi-am dorit atat de mult ca i-am si  gasit .6KS e locul magic unde se gasesc o multime de lucruri frumoase ...
V-am aratat deja superba bluzita cu flori ..pantalonii cu Mickey urmeaza acum...si au mai fost si in trecut alte elemente frumoase .
Magazinul acesta e printre preferatele mele ,produsele sunt de calitate ...nu atarna ate pe la cusatri , nu sunt haine cu defecte ...e chiar un magazin ok .

Am profitat de o zi cu soare si am iesit cu copilul in parc la plimbare ....Mi-am luat pantalonii cei draguti ,pe care mi i-a laudat si copilul bine inteles ca doar erau cu Mickey :)) si am iesi afara 
Simplu si comod 
De data aceasta v-am pregatit 2 tinute cu aceiasi pantaloni...astept parerile voastre si sa imi ziceti care dintre ele e mai ok si mai pe placul vostru .

Tricou ClockHouse(gift )
Pantaloni Here ( click )
Geanta Here ( Click )
Incaltaminte Miniprix










Si pentru ca au devenit perechea mea de pantaloni favoriti i-am purtat cam des in ultimul timp ..
Sunt usor de combinat si usor de purtat ,asa ca i-am luat si intr-o zi mai racoroasa ...de data asta la cumparaturi .Iata si tinuta numarul 2

Blazer Lovelyshoes
Colier Mischa 
Geanta Frontrowshop
Pantaloni Here (Click ) 






Calitatea pozelor lasa putin de dorit ... s-a jucat nepoata mea putin cu rezolutia lor si le-a cam stricat ...insa eu zic ca se vede esentialul :)
Care din cele 2 tinute va place ?Cum altfel ati mai combina acesti pantaloni ?

Share:

11 comentarii:

  1. Imi plac acesti pantaloni lejeri , cu imprimeu , de vara .Intotdeauna mi-au placut .De departe prima tinuta imi place mult mai mult . Datorita gentii rosii , colierului tot cu rosu ( in ultimul timp sunt cu ochii numai pe coliere :D ) si incaltarilor tot rosii ii da tinutei acea pata de culoare . E mai atractiva , mai vesela ... Mi-a placut mult de asemenea ceasul si la 3,69 $ nici nu mi se pare scump . Am intrat la fiecare articol si am vazut preturile .Bunicele . Te pup si bafta in continuare la shopping on line .

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac ambele tinute, dar cel mai mult si cel mai mult, prima!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de haioasa arata patalonii, imi place foarte mult croiala acestuia!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti se potriveste tinuta, imi place bluzita, superbaaa♥♥si pantalonii sunt frumosi, chiar te avantajeaza, te pup frumoaso

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac ambele tinute, insa la a doua as fi purtat tot ceva cu talpa joasa. Pantalonii sunt tare haiosi, se poarta mult genul asta si par super comozi. Sa-i porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arati minunat! Chiar e simpatic outfit-ul si cam asa ma imbrac si eu de obicei :D
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt draguti pantalonii, insa la prima tinuta i-as fi asortat cu altceva in picioare, nu slapi. Cred ca se potrivea mai bine o pereche de sandalute :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt tare draguti pantaloni, lejeri si cu un print vesel. Imi place mai mult prima tinuta, lejera, perfecta pentru o plimbare.

    RăspundețiȘtergere