joi, 21 august 2014

Ootd - Lejer in aer liber

Intr-o dupa amiaza ne-am  hotarat sa iesim putin la aer.Am ales o padure , pe platou cum ii spunem noi .Pentru ca era de urcat si fiind padure am ales o tinuta lejera ,simpla .Punctul forte au fost espadrilele de la Oasap .Au pe ele un model tare dragut ,se vede figura lui Marilyn Monroe.Mai am o pereche asemanatoare cu fata lui Tom ,pisicul ala vorbaret ,il stiti cu toatele ....Va zic sincer sunt cele mai comode incaltari .Sunt moi , usoare si super lejere .


Camasa/shirt 6ks.com
Pantaloni scurti/shorts Sheinside
Espadrile /shoes Here










Daca va concentrati putin. se observa imaginea cu Marlyn Monroe :)


Ce spuneti ?Ce parere aveti despre aceasta tinuta ?

V-as fi tare recunoscatoare daca ati vizita produsele pe site , faceti o comparatie cum arata acolo si cum sunt in realitate .De cele mai multe ori sunt la fel insa se mai intampla si exceptii ;) M-as bucura si daca mi-ati lasa parerile voastre aici cat si pe celelalte retele de socializare .
E gratis si ma ajuta foarte mult .. ca sa parafrazez pe cineva :)






Follow and vote me




Share:

22 de comentarii:

  1. nice!imi place mult fotografia in care stai jos..geniala :D

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc si mie imi place mult poza aia. e preferata mea

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumooos!
    Ai un outfit super dragalas, plin de culoare si perfect pentru o plimbare usoare intr-o dupa amiaza :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa tinuta asta, iti sta foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Draguta tinuta.

    Kisses

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Super drguta tinuta, de vara! Imi plac espadrilele tale. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place de moor coronita<3
    http://milionlineblog.wordpress.com/2014/08/20/un-milion-de-buze/

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place tinuta ta relaxata, numai buna de plimbare. Pe munte as purta-o doar cu bocanci.
    xo

    RăspundețiȘtergere
  9. Vio - coronita e de la H&M ,Mihaela ..pt mine bocancii sunt doarpt iarna :)) vara sandale,espadrile evenual pantofi..

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place mult tinuta, e lejera si arata bine <3

    RăspundețiȘtergere
  11. esti foarte frumoasa,iar tinuta te avantajeaza foarte mult:) Imi plac espadrilele la nebunie:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tinuta este vesela, si expresia ta la fel, espadrilele din pacate nu mai sunt pe stoc din cate am observat.. :( sunt atre dragalase. Repet, si tinuta purtata. :*

    RăspundețiȘtergere
  13. espadrilele sunt superbe! Le vrreeau!
    Sa te vad mai des cu parul asa, desprins, iti sta foarte bine

    http://andrakat.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place mult tinuta ta

    RăspundețiȘtergere
  15. ai o tinuta lejera , la fel cum imi place si mie sa port

    RăspundețiȘtergere
  16. imi plac incaltarile,pacat ca nu mai sunt pe stoc

    RăspundețiȘtergere
  17. Ha ce cute sunt espadrilele si asa colorate :)

    RăspundețiȘtergere
  18. ce dragute sunt espadrilele

    RăspundețiȘtergere
  19. Chiar eram curioasa cum arata espadrilele cu MM! tks :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi plac enorm esadrilele si tinuta este foarte frumoasa. Am dat click daca te ajuta pe linkuri.

    RăspundețiȘtergere