luni, 11 august 2014

Ootd - Comfortable and Chic

Si mi-au ajuns sandalele de la Romwe, bucurie mareee .Eram curioasa de cum sunt...Sunt marimea 39 si era mult mai bine daca erau 40 ,erau mult mai ok insa si asa pot sa va zic ca sunt extrem de confortabile chiar daca au tocul asa inalt , au si platorma si e super ok .
Bluzita mea cea noua ..eu zic ca s-a potrivit de minune cu sandalutele si uite asa am compus un nou outfit .Bluza a devenit un element preferat din garderoba mea.   E asa draguta aceasta bluza. In fata are un material gen sifon iar pe spate are un material elastic  si se poate intinde perfect .Din pacate bluza nu mai e pe stoc , mi se pare si normal e tare draguta si costa 12 $.Mie imi place ce a iesit ,iar blugii rupti ii dau tinutei un aer chic ,zic eu .
Voi ce parere aveti ?

Blugi Chicnova
Sandale Romwe
Geanta Idm












    Follow me 




Share:

13 comentarii:

  1. Tare faine sandalele. Te prinde super bine outfitul ăsta tineresc așa :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumosi blugii si sandalele sunt dragute!

    RăspundețiȘtergere
  3. OO da, tinuta asta cu sandalele e grozava! Iti sta tare bine! <3 Sandalele sunt bestiale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ghizdavu iuliana simona ;o tinuta foarte la moda ,imi place tot ,super sunt si sandalele ,sa le folosesti pe toate sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari!!! Frumoass tinuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi palce maxiiim tinuta! Iti sta atre bine. Blugii mi-au atras atentia si geanta, sunt wooow!!! <3 Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce sa zic..cele mai reusite poze de pe tot bloggul ;D Sa incepem prin a multumi fotografului, modelului si celui care a avut inspiratia sa aleaga un apus de soare...minunat..:) Foarte draguta tinuta, bluzita este dementiala desi eu nu ma dau in vant dupa fundite, mi se par prea girly ;D Nu mai sunt adepta jeansilor rupti(poate doar in varianta non-eleganta) iar eu fiind deja inalta nu cred ca as purta sandaluele (nu de alta dar aratam ca Irinel si Moni pe strada daca imi iau platforme de 12/15cm :D ) insa asta nu ma impiedica sa le admir. oricum foarte inspirat ti-ai prins si parul avand in veder ca e cald afara si parca te face si mai inalta parul prins in felul asta (nu stiu daca asta ai intentionat) dar per total e o tinuta care imi place :) felicitari si pt manichiurile facute, nu am reusot sa mai intru sa te felicit ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult fetelor :* Paola eu am 1,64 si mi-ar fi placut sa fiu mai inalta .Nu port eu toata ziua tocuri de 12 :) insa daca au platforma mi se par comode si la o iesire merge sa port :)Cat despre par ..l-am strans pt a se vedea fundita bluzitei mai bine.. m-am gandit ca un coc ar fi perfect ,dar nu un coc clasic la spate ,unul in varful capului :))Multumesc tare mult pt aprecieri :* Pup la toata lumea

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac mult sandalele. Par comode datorita platformei. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa tinuta, mie imi place si sandalele se potrivesc tare bine :) Un pic cam mari pentru mine, insa tot frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine iti sta cu parul prins sus, imi place tare mult lumina surprinsa in poze!
    Sandalele sunt superbe, le-as vedea cu o rochie, next! :*

    RăspundețiȘtergere