Unde mergi in concediu?

Cand vine vara mereu ma gandesc la o vacanta la mare.Normal ..cred ca asa se gandeste cam toata lumea.. mai putin persoanele care locuiesc deja la mare si isi doresc sa schimbe atmosfera .Week-end-ul acesta dupa o zi intreaga de plimbari , vizite si descoperit lucruri noi ..mi-am dat seama ca marea nu e totul .Vara se pot vizita si alte locuri ,daca marea sare din ecuatie :).Chiar daca pe blogsferatu.frogcp.com am citit despre prima dragoste Costinesti am incercat sa  nu ma mai gandesc si sa imi fac rau singura .Ma gandesc mereu ce frumos ar fi la mare.. soare ,plaja  mai ales ca la noi ploua ,ploua si iar ploua de prin mai nu stiu daca am avut vreo 2 saptamani cap coada de soare.Nu stiu daca pot zice ca a fost vara in adevaratul sens al cuvantului ..Copilul meu la fel ca si mine iubeste apa si marea ,..mereu ma intreaba nu mergem la mare? cand mergem la mare? de ce nu mergem la mare ?...
Dupa cum v-am zis week-end-ul acesta am incercat sa uitam de mare si ma gandesc serios sa exista si vara fara mare  ;)
Lacul Rosu a fost marea mea , Bicazul ,Cheile bicazului ,Raraul.. Am inlocuit marea cu muntele si bine am facut pentru ca am descoperit locatii superbe si mi-am promis ca voi mai continua cu astfel de iesiri de o zi ...sau mai mult 



Pentru urmatoarea iesire  m-am gandit sa vizitez Satu Mare.In zona asta nu am fost niciodata M-am documentat am vazut ca sunt o multime de locuri de vizitat si am cautat si cele mai bune hoteluri din Satu-Mare.
Obiective turistice sunt cu duiumu in Satu Mare ,chiar nu ma gandeam ca ar putea fi atat de multe ..Muzee  ,Muzeul judetean ,muzeul de arta , Biserici si ortodoxe si reformate ,chiar si Manastiri ,printre care Manastirea Scarisoara Noua , Lunca Potaului si Manastirea Teghea .Imi place mult sa vizitez manastiri .La mine in zona ,In Bucovina sunt multe si sunt renumite ..le-am vizitat pe toate si revin mereu cu drag la oricare din ele. 
De asemena in Satu Mare am observat ca obiectiv turistic este trecuta si Cetatea Ardud ..in afara de cetatea de scaun a Moldovei (lui Stefan) nu am mai avut ocazia sa vizitez nici una .Mi-ar place sa o vad si pe aceasta si de asemenea si pe cea din Neamt .
Lacul Oteloaia am vazut ca este unul din cele mai importante obiective  turistice din Maramures ,asa ca nu trebuie sa il ratez nici pe asta  .
Un alt obiectiv ce nu trebuie ratat este Rezervatia naturala Padurea Noroieni .Ea este situata la o distanta de 7 km de municipiul Satu Mare, ocupand o suprafata de 1.198 ha.In componenta sa intra: 71% stejar si o multime de alte specii de plante .De asemenea rezervatia gazduieste o fauna bogata, reprezentative fiind atat mamiferele mari (cerbul lopatar, caprioara, mistretul), cat si specii de pasari si grupe de animale de interes conservativ.
Mie una mi-a crescut interesul si am uitat de mare. Dupa cum v-am zis mi-am si cautat cazare .Ma gandesc ca intr-o singura zi nu reusesc sa vizitez totul asa ca voi avea nevoie de cazare ieftina si buna 
Voi ce parte a Romaniei preferati ?

Etichete: