Sfaturi pentru un machiaj de vara

Nu sunt eu un beauty fashion sau vreo experta in make-up .Stiu cateva lucruri de baza , ma mai informez si eu .La mine e chestia cu aplicatul culorilor ..stiti cum e teoria ca teoria practica ne omoara .

Reguli generale si de baza stiu ceva si mi-ar place sa le impartasesc cu voi .Poate unele dintre voi le stiti sau poate nu .Poate va sunt de ajutor sau poate mai aflati lucruri noi .
In primul rand nu imi place ca vara sa imi incarc prea tare tenul.Doar daca am vre-un eveniment sau daca tenul meu isi face de cap .
In rest ca baza aleg sa aplic un bbcream sau un fond de ten care permite pielii sa respire. Astfel, porii de pe fata vor fi blocati si machiajul va dura mai mult timp. Fondul de ten si pudra trebuie sa fie aplicate cu o pensula sau un burete, pre-umezit intr-un tonic, care va umezi si mai mult pielea.Eu prefer mai mult pensula ,simt ca nu imi incarca tenul prea mult .

La capitolul ochi ,mereu imi place sa mii scot in evidenta .Culori vii si texturi usoare .Daca stiti ca transpirati mai mult sau mergeti la mare folositi cu incredere si machiajul waterproff .


Buzele au impact important in tendintele de machiaj pentru vara 2014, iar odata cu prezentarile de moda, de asemenea, vine si posibilitatea de a purta buze mai izbitoare. Rosu, roz si portocaliu sunt tonurile care sunt in voga in acest sezon.Eu portocaliu nu stiu daca am purtat vreo data insa rozul e la putere .Bine nu roz din acela pitiponcesc .
Daca nu vreti sa purtati ruj, mai degraba folositi un luciu de buze ca o alta alternativa  . Aproape fiecare brand de cosmetice au nenumarate nuante. Selectati culoarea potrivita care credeti ca vi se potriveste si care sa va caracterizeze. Inainte de a aplica luciul, aplicati putin fond de ten pe buze. Acest lucru va prelungi durata de viata a luciului pe buze. Balsamul de buze nu trebuie sa lipseasca din portfardul/geanta nimanui.Hidratarea buzelor e foarte importanta .

Luptati cu petele de vara, aplicand un tratament pe timp de noapte.Eu una daca nu folosesc crema protectoare pentru fata , tenul meu se umple de pistrui.
Formulele fara grasimi pot usca mai mult pielea care este deja uscata de aceea cremele hidratante sunt excelente pe timp de vara  .

Cam atat am avut sa va zic ...Cred ca multe din chestiile astea e stiati ,dar stat mai mereu pe net ..am citit si vazut multe "fenomene" care m-au uimit asa ca eu una sunt de parere ca orice sfat e bun..chiar daca il auzi de N ori.

Etichete: