Produsecosmetice.ro + Giveway cu premiu surpriza

V-am tot aratat ce produse cosmetice mi-am achizitionat in ultimul timp .V-am si zis de unde le-am luat .Le-am cumparat din magazinul online unde gasesti tot ce ai nevoie :) Produsecosmetice.ro
Gasesti de la make-up ,la produse pentru unghii  sau pentru par ....si chiar cosmetice pentru barbati .


Eu deja v-am laudat cateva dintre produsele achizitionate de pe site .Fondul de ten Almay , rimelul de la Nyc sau tratamentul pentru unghii Sally Hansen .Acest tratament este deja pe lista mea de dorinte .Cand mi se termina cel care il am ,cu siguranta il voi recumpara  ,este mult prea bun...unghiile mele il iubesc si cresc asa frumos .
Si ca sa va spun si ceva concret despre acest magazin online.Va spun ca aici se comercializeaza cele mai noi branduri aparute in toate colturile lumii precum : 
ALMAY, BODY COLLECTION, BOURJOIS, BORGHESE, CALVIN KLEIN, CHANEL, CLARINS, CLINIQUE, COLOR ME BEAUTIFUL, CONSTANCE CARROLL, COVER GIRL, ELIZABETH ARDEN, ESSENCE, ESTEE LAUDER,LANCOME, MAC, MAX FACTOR, MAYBELLINE, NEUTROGENA, SALLY HANSEN, SEPHORA, STILA, ST MORIZ, TECHNIC, VERSACE, W7, YVES SAINT LAURENT sau multe altele .Preturile sunt foarte buna raportandu-ma la calitate /pret .
Eu prin intermediul acestui magazin am reusit sa testez produse de la firme de care nu stiam sau care se gaseste mai greu in Romania .
Daca va hotarati sa va comandati ceva  ,pot sa va zic ca totul se desfasoara cu o seriozitate maxima .Produsele nu va sunt trimise decat in urma unei confirmari telefonice ,iar metode de plata sunt mai multe.
Fie platiti coletul ramburs ,adica atunci cand vi-l aduce curierul la usa fie il platiti prin virament bancar sau cu cardul online.Taxa de transport este de 10 lei indiferent daca sunteti din Bucuresti sau din tara si dupa cum ziceam coletul ajunge cu un curier fie el de la Cargus, FanCourier,Gls sau Bookurier . Comenzile peste 190 lei beneficiaza de transport gratuit oriunde in tara .

In cazul in care ati realizat ca unul din produse nu este ceea ce v-ati dorit/comandat il puteti returna insa nu si daca ati desfacut produsul . Sub nicio forma nu se admit la retur produse care au fost desfacute, testate, nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.

Eu una va recomand cu drag acest site ...orice aveti nevoie gasiti aici la preturi prietenoase .
Eu una v-am zis deja ca mi-am facut un mic whislist 



Tratament unghii Sally Hansen

Fond De Ten Profesional Make-Up Studio


Kit de Fard Almay Intense I-Color

Lac de Unghii Flormar SuperShine


                                                             Gloss Rimmel Apocalips Lip Lacquer

Si ca sa nu va mai tin pe jar ...sa dam drumul si giveaway-ului mult asteptat .
Dupa cum v-am spus premiul este unul surpriza ..nici eu nu stiu despre ce e vorba.Dar vom afla cam peste 2 saptamani .

Regulile sunt putin diferite fata de cum v-am obisnuit pana acum si va rog sa le respectati intocmai .



1.Like Deyutzablog 
2.Like ProduseCosmetice.ro
3.Sa intrati pe site  (aici ) sa cautati un produs pe care l-ati folosit sa sa scrieti cateva cuvinte despre el ( un scurt review )
4.Share pe pagina voastra de facebook a link-ului de la acest concurs 
5.Reveniti pe blog si lasati link-ul de la share concurs si link-ul unde ati comentat pe site .Nu pe blog 
6.Ultima regula ,dar la fel de importanta ca si restul ,castigatoarea dupa ce va primii premiu ,are obligativitatea sa  faca un review produsului . Daca  va face un review mai amplu  il voi putea pune pe blog ca si Guest Post .
Daca nu va credeti in stare sa faceti un review / sa spuneti cate ceva despre produsul primit/folosit va rog sa nu va inscrieti in acest giveaway .
Perioada de desfasurare : 14.07.2014 -27.07.2014
Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul lui Random.org

Multumesc !

Acestea fiind spuse va urez bafta si va astept in numar cat mai mare la concurs .


Etichete: ,