joi, 24 iulie 2014

Ootd - Flower Power Shirt

Am prins si eu o zi plina de soare asa ca m-am imbracat in pantalonii cei mai scurti  ;)sandalutele cu floricele si camasuta flower power  care pot sa va zic ca imi place maxim.Am facut cea mai buna alegere atunci cand am ales-o . De cand astept eu o zi calduroasa sa pot iesi asa cu "bulanele" :)) la vedere .Vara ca aceasta nu stiu daca am prins in cei aproape 27 de ani .Am ales sa port si aceasta geanta rosie , v-am aratat-o eu zilele trecute .Este o geanta destul de incapatoare , intra  cam juma' de sifonier
Vara asta nu prea am avut cand sa port pantaloni scurti ,iar acum cand am facut-o sper ca am facut alegerea corecta  sau una destul de buna .
Pentru asta astept parerile voastre :)


Pantaloni scurti Here (click )
Cercei Appleineye 
Sandale Random store










Cum va place tinuta mea ?

Share:

15 comentarii:

  1. imi place mult camasuta cu floricele <3 am luat o razna cu floral print :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba camasa, doar ce mi-am luat si eu una, tot cu floricele
    Imi plac si sandalele, iti sta super asa, esti frumoasa foc, te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Camasuta este potrivita pentru acest sezon si completeaza frumos restul elementelor. Ti-ai schimbat cumva culoarea parului sau nu observasem eu ana acum ca ai o nuanta de roscat? oricum, iti sta foarte bine si machiajul este potrivit pt momentul din zi in care s-a facut "shooting"-ul ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Se poarta foarte mult imprimeurile florale anul acesta s imi place bluzica , ai asortat-o cu cerceii, ceasul , geanta , sandalele . Imi place tot . La pantalonii scurti ... nu ma bag ca nu port ( adica nu ma incap ) :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte mult imi place camasa si modul in care ai combinat-o in aceasta tinuta. Iar acest tip de ochelari de soare iti sta minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. ador camasa, e atat de frumoasa <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte frumos tinuta!
    As schimba doar sandalele pentru ca eu nu le pot purta :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. a inceput sa imi placa imbracamintea cu floricele :d insa nu prea am curajul sa si port :D
    arata f bine tinuta ta :D
    daca te vedea Dovlecel iti admira bulanele :))))
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Draguta camasuta! Ce nu imi place sunt sandalele, nu sunt genu' meu tipul asta de model.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am pus ochii pe geanta ta, e asa frumoasa <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place mult outfitul, iti sata tare bine.Camasuta e superba! :*

    http://beautywithcriss.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa tinuta, de vara, florala. Eu as fi ales o pereche de balerini :D.

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte tare imi place tinuta de azi, jeansii, bluza, geanta <3
    Sa te imbraci mai des in fuste, rochii, pantaloni scurti, ai picioare frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte tare imi place tinuta de azi, jeansii, bluza, geanta <3
    Sa te imbraci mai des in fuste, rochii, pantaloni scurti, ai picioare frumoase :)

    RăspundețiȘtergere