Genti si accesorii pentru noi doamnele

Accesoriile  sunt totul ..Cel putin pentru mine de multe ori o geanta sau un accesoriu mai deosebit scoate orice tinuta anosta din anonimat .Bijuterii si accesorii astea imi plac ...Dar cred ca ati observat in tinutele mele , nu e nici o postare tip Ootd unde sa nu am la gat un colier , sau  o pereche de cercei .Am avut o  perioada cand purtam bijuterii hand made , apoi m-am axat pe cele cu cristale ...iar acum imi plac colierele statement .Am cateva seturi cu cristale swarovski si imi plac mult .La cat sunt ele de elegante se pot purta atat la tinute casual si dau un aer elegant ,iar la o tinuta eleganta aceste bijuterii completeaza tinuta foarte bine .
De asemenea , cum nu ies din casa fara cercei ...daca fara colier la gat mai ies, fara cercei niciodata :D Am eu o pasarica si nu imi place cum imi sta fara cercei :) Mi se pare ca cercei imi indulcesc fata si sunt alta .
Asa dupa cum ziceam daca fara colier mai ies din casa...fara geanta nici nu se pune problema. Chiar daca merg la magazinul din colt tot imi iau o gentuta mica sa imi pun portofelul , cheile .....etc

Geanta este importanta pentru mine , am multe genti ,de fapt daca stau bine si ma gandesc nu am chiar asa multe si mereu parca mi-ar mai trebuii .Mereu gasesc modele dragute si imi doresc sa fie ale mele .Geanta este un accesoriu nelipsit din garderoba femeii.Stiti vorba aia ,sa nu cauti in geanta unei femei niciodata :) acolo nici macar ea nu stie ce se afla.

Imi plac  gentile mari ,in care sa pot pune de toate ..indes acolo tot ce e nevoie si tot ce nu...se recunoaste cineva de acolo din spatele monitorului  ? :) 
Daca la capitolul genti stau acceptabil:D la posete e cam complicat , nu am decat vreo 2 sau 3 si le folosesc atunci cand am o tinuta mai sport , sau nu am chef sa car o ditamai geanta dupa mine:))
Ma cam gandesc ca mi-ar mai trebui o poseta ceva sa le mai reinoiesc  .
Am gasit niste  posete ieftine  si m-au cam pus pe ganduri :) Mi-ar trebui ceva noutati ,m-am cam plictisit  de cele ce le am.
Voi ce purtati mai des ?Accesorii /bijuterii  sau genti ?

Etichete: